تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812593222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود زودهنگام نماینده فوتبال گلستان به لیگ یک


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان هفته بیست و سوم لیگ دسته دو فوتبال/
صعود زودهنگام نماینده فوتبال گلستان به لیگ یک
گرگان - خبرگزاری مهر: در هفته بیست و سوم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور تیم اتکا گلستان با پیروزی 3 بر صفر برابر کارون خوزستان در فاصله 3 هفته مانده به پایان رقابت ها صعودش به لیگ دسته یک را مسجل کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، نماینده فوتبال گلستان با کسب هر 3 امتیاز بازی خانگی به دسته یک کشور بازگشت،  این تیم پیش از این 6 فصل متوالی در لیگ یک حضور داشت و به این ترتیب بار دیگر به خانه اش بر خواهد گشت. بازی تیم های اتکا و کارون عصر دوشنبه در استادیوم پانزده هزار نفری شهدای کریم آباد و در حضور بیش از 200 هوادار گرگانی برگزار شد. در این بازی سعید شمس از تهران به عنوان داور وسط به همراه جعفر مهاجر و محمدحسین زاهدی هر دو از خراسان رضوی قضاوت این بازی را بر عهده داشتند. سفیدپوشان اتکا در برابر کارون خوزستان بازی بسیار خوبی از خود بر جای گذاشتند و با کسب پیروزی پرگل به عنوان نخستین تیم به لیگ دسته یک صعود کردند. گل های اتکا توسط "حامد اکبری پور" در دقیقه 40، "عبدالصمد توکلی" در دقیقه 69 و "احد شعبانی" در دقیقه 93 به ثمر رسید. با این نتیجه شاگردان ساورسفلی 48 امتیازی شدند اختلاف امتیاز خود با نزدیک ترین تعقیب کننده را به عدد 5 افزایش دادند. تیم های شهرداری تبریز با 43 و ملی حفاری اهواز و نفت امیدیه هر دو با 42 امتیاز رقبای جدی صعود به دسته یک بودند که در رقابت با تیم جوان اتکا کم آوردند. البته زمانی صعود نماینده فوتبال گلستان به لیگ دسته یک قطعی شد که 3 امتیاز بازی آینده با تیم انصرافی لیگ دو را به حساب اتکا واریز کنیم. قرار بود هفته آینده اتکا به مصاف تیم میناب طیور هرمزگان برود که به علت انصراف تیم جنوبی، 3 امتیاز بدون دغدغه برای اتکا به دست می آید که با احتساب آن صعود اتکا به لیگ یک مسجل می شود. بر همین اساس در پایان بازی و پس از قطعی شدن صعود، بازیکنان و عوامل نماینده فوتبال گلستان به برپایی جشن و پایکوبی در زمین مسابقه و رختکن پرداختند. ضمن اینکه "قربانعلی پاشا" مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، "قاسمعلی برزمینی" رییس هیات فوتبال گلستان و جمعی دیگر از مسئولان ورزشی استان از جمله میهمانان حاضر در مراسم جشن صعود اتکا بودند. بازیکنان اتکا:
مهیار احمدخانی – محمد محمدی – محسن محمدرحیمی – کمال الدین نیکخوی سید – احد شعبانی – سعید باقرزاده – فرشید باقری (از دقیقه 3+90 اسماعیل ملک) – محمد صنعتی – محسن صلح جو (از دقیقه 67 عبدالصمد توکلی) – شهاب یانپی (از دقیقه 82 شهرام فلاح) و حامد اکبری پور  سرمربی: عیسی ساورسفلی بازیکنان کارون:
فرید حلافی – علیرضا شادکام – محمد امین فرجی فر – حسین جعفری پور (از دقیقه 84 امیر سواری) – مرتضی صالحی – یعقوب سلحشور – مجتبی جادری – علی ساعدی (از دقیقه 61 سیامک نعمتی) – هادی امینی (از دقیقه 76 سیدصادق میراحمدی) – منصور غریبی و رشید رباطی پور  سرمربی: حبیب خدریان اخطار: هادی امینی از کارون (دقایق 44 و 63)  
اخراج: هادی امینی از کارون (دقیقه 63) بهترین بازیکن میدان:
حامد اکبری پور؛ بازیکن جوان اتکا که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته در بازی روز گذشته عملکرد قابل قبولی از خود بر جای گذاشت و پایه گذار پیروزی پرگل این تیم بود. شرح گل ها: دقیقه 40 ( گل اول): حرکت از سمت چپ بازیکنان اتکا با اشتباه مدافعان کارون در محوطه جریمه همراه شد و توپ زیر پای اکبری پور قرار گرفت و او با یک ضربه حساب شده گل اول بازی را به ثمر رساند. دقیقه 69 (گل دوم): عبدالصمد توکلی در حالی که کمتر از 2 دقیقه از زمان ورودش به بازی می گذشت در یک حرکت زیبای انفرادی موفق شد دروازه نارنجی پوشان کارون را برای دومین بار بگشاید. دقیقه 3+90 (گل سوم): در شرایطی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند، دروازه بان کارون با اشتباه خود شعبانی را صاحب توپ کرد و کاپیتان دوم اتکا از فاصله حدود 40 متری دروازه خالی کارون را گشود و بازی با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید.


۱۳۹۳/۱/۱۹ - ۰۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن