تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرب: پاداش بازیکنان آخر فصل داده می‌شود/جباری شهامت به خرج داده و خداحافظی کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
عرب: پاداش بازیکنان آخر فصل داده می‌شود/جباری شهامت به خرج داده و خداحافظی کرده است
معاون اجرایی باشگاه استقلال تهران گفت: تیم ما در هفته‌های گذشته هم خوب بازی می‌کرد اما بدشانسی مدافع نتیجه گرفتن تیممان می‌شود به هر حال این بار بازیکنان مزد زحماتشان را گرفتند و بردند.


امیر عرب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ما با درایت و مدیریت قلعه نویی توانست به کورس قهرمانی برگردد مهدی رحمتی ستاره زمین بود و آرش برهانی هم طلسم عدم گلزنی‌اش را شکست.  
 
عرب عنوان کرد: همه تیم‌ها نزدیک به هم بازی می‌کنند براین اساس قهرمانی هم به روز آخر کشیده شد.  
 
وی اظهار داشت: با اینکه 4، 5 بازیکن خوب ما در میانه بازیها از تیم جدا شدند اما تیم ما با قابلیت موجود توانست نتایج خوبی بگیرد و شانس قهرمانی‌اش را افزایش دهد.  
 
وی در مورد اختصاص پاداش به بازیکنان استقلال گفت: اخلاق فتح‌الله زاده با مدیر عامل‌های دیگر متفاوت است، مدیر عامل‌های دیگر می‌گویند پول داریم اما به بازیکنان نمی‌دهیم اما فتح‌الله زاده بیان می‌کند که پول ندارد تا به بازیکنان پاداش بدهد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: به طور حتم مسئولان بعد از بازی با تراکتور سازی یک مبلغی را به عنوان پاداش به بازیکنان می‌دهند.
 
وی در مورد احتمال جدایی قلعه نویی از استقلال گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و قلعه نویی باید در این زمینه جواب دهد، به هر حال این موضوع شخصی است و باید خود قلعه نویی وضعیتش را تعیین کند.
 
وی در خصوص احتمال بازگشت نکونام به تیم استقلال گفت: کادر فنی باید در این زمینه تصمیم بگیرد که این بازیکن رامی‌خواهد یا نه! به هر حال باید دید نکونام برای فصل بعد به درد تیم می‌خورد تا با وی قرار داد بسته شود.

وی درباره خداحافظی جباری از تیم ملی تصریح کرد: تیم ملی جو سنگینی دارد. براین اساس برخی از بازیکنان تصمیم می‌گیرند از تیم ملی کنار روند.
 
جباری شهامت به خرج داده که خداحافظی کرده است، برخی از بازیکنان بعد از دعوت شدن به تیم ملی از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کنند و جای جوانان رامی‌گیرند، اما جباری قبل از دعوت شدن از تیم ملی خداحافظی کرد.
 
وی در مورد تهدید آیت‌اللهی به باشگاه‌ها برای در اختیار گذاشتن بازیکن به تیم ملی گفت: اکثر سرمربیان با سرمربی تیم ملی هماهنگ هستند و بازیکن در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند، آیت‌اللهی خواسته قدرت نمایی کند، بر این اساس صحبت‌هایی مطرح کرده است. همچنین قلعه نویی تنها سرمربی است که نظرات کی‌روش را تایید می‌کند و تا الان هم بازیکن در اختیار تیم ملی قرار داده است.
 
عرب در خصوص واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت: خصوصی سازی کار دشواری است و واگذاری تیم‌ها در یکی دو ماه انجام نمی‌شود ونیاز به کارشناسی دارد.
 
خصوصی سازی کار دشواری است و واگذاری تیم‌ها در یکی دو ماه انجام نمی‌شود و نیاز به کارشناسی دارد، خصوصی سازی پروسه یکی دو ساله است و به این زودی‌ها صورت نمی‌گیرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنان در بازی‌ آخر مقابل تراکتورسازی همانند دیدار با فولاد خوزستان بازی کنند و قهرمان لیگ برتر شوند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن