تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815293640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كاهش عرضه عامل افزایش بهای ˝مرغ˝/ هر كیلو مرغ 6300 تومان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: كاهش عرضه عامل افزایش بهای ˝مرغ˝/ هر كیلو مرغ 6300 تومان خبرگزاری پانا:رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی پرورش‌‌دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به اینكه كاهش عرضه عامل افزایش قیمت مرغ طی ایام عید بوده است، گفت: در حال حاضر قیمت‌ها به روال قبلی بازگشته است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۹ فروردين ساعت 09:06



 باشگاه خبرنگاران نوشت:
محمد یوسفی  با بیان اینكه كشتارگاه‌ها در ایام عید به حالت نیمه‌تعطیل در آمده بودند اظهار داشت: به همین جهت عرضه مرغ در این ایام با كاهش همراه بود. وی افزود: از سوی دیگر تردد كامیون‌ها در تعطیلات نوروز ممنوع بود و با توجه به اینكه 70 درصد مرغ مصرفی استان تهران از سایر استان‌ها تأمین می‌شود این امر نیز سبب كاهش عرضه این كالا شد. یوسفی با اشاره به افزایش بهای مرغ در ایام عید اضافه كرد: كاهش عرضه سبب شد تا بهای مرغ برای مدت كوتاهی افزایش یابد. وی ادامه داد: به عوان مثال قیمت هر كیلو مرغ زنده طی مدت مذكور از 4500 به 4800 تومان افزایش یافت. یوسفی افزود: در حال حاضر قیمت‌ها به روال قبلی برگشته و بهای این كالا در خرده‌فروشی‌ها و میادین به ترتیب حدود 6 هزار و 700 و 6 هزار و 300 تومان است. به گفته وی، هم‌اكنون هر كیلو مرغ زنده با قیمت 4400 تومان به فروش می‌رسد. یوسفی با بیان اینكه در حال حاضر قیمت تمام شده هر كیلو مرغ زنده 4 هزار و 800 تومان است، تصریح كرد: اگر بهای مرغ در شرایط فعلی كمتر از 7 هزار و 200 تومان باشد برای تولیدكنندگان سودی ندارد. وی اظهار داشت: در صورتی كه قیمت حامل‌های انرژی و دلار افزایش پیدا كند قیمت تمام شده تولید مرغ نیز بالا می‌رود. یوسفی ادامه داد: هر چند ممكن است بهای این كالا موقتا برای مصرف‌كنندگان گران نشود اما یا باید دولت در این زمینه به تولید‌كنندگان كمك كند یا اینكه مرغ نیز گران می‌شود. وی اظهار امیدواری كرد: دولت اقدامی انجام دهد كه هم تولیدكننده حفظ شود هم مصرف‌كننده راضی باشد.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن