تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820952461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در حال تکمیل است
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
برنامه نود این هفته از ساعت 22:35 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برنامه نود این هفته از ساعت 22:35 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.
سئوال مسابقه پیامکی این هفته به قهرمان لیگ برتر سیزدهم اختصاص یافته بود.

مسعود مرادی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.





پس از پخش گزارش نود درجه صحنه هایی از دیدار تیم های نفت - گسترش فولاد و سپاهان - ملوان و حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به آنها پخش شد.

آماری از جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال پخش شد.

سپس آمار کاملی از لیگ سیزدهم فوتبال در بخش های مختلف ارائه شد.

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد ناراحتی و نحوه رفتار فروزان گفت: وقتی یک دروازه بان در یک بازی 4 گل دریافت میکند و دروازه بان در این میان زیاد مقصر نیست، ناراحت است و در این حال حرفی می زند و پس از آن احساس پشیمانی می کند.





وی ادامه داد: من پس از صحبت های فروزان و بایرامی، آنها را در اختیار باشگاه قرار دادم تا در مورد آنها تصمیم گیری شود.

گوشه هایی از دیدار تیم های پرسپولیس و راه آهن ، حاشیه ها و صحبت های بازیکنان و مربیان دو تیم پخش شد.

گزارش کاملی از دیدار تیم های فولاد و استقلال، حواشی و صحبت های مربیان و بازیکنان آنها پخش شد که حساسترین دیدار لیگ به شمار می رفت و می توانست تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کند.





مسعود مرادی کارشناس برنامه، داوری دیدار های پخش شده را مورد بررسی قرار داد.

نکته جالب توجه در این گزارش حضور تعداد بسیار زیادی از هواداران استقلال اهل خوزستان بود و عنوان میکردند اگر استقلال قهرمان نشود دوست دارند فولاد قهرمان لیگ شود.

گزارشی کامل از وضعیت مالی پرسپولیس و صحبت های مسئولان و بازیکنان این تیم و همچنین صحبت های کفاشیان و گودرزی( وزیر ورزش و جوانان ) پخش شد که طی آن بازیکنان پرسپولیس همگی از وضعیت نابسامان مالی این باشگاه و وعده وعیدهای مسئولان سخن می گفتند.

لیستی از پرداخت های باشگاه پرسپولیس به نمایش گذاشته شد و فردوسی پور عنوان کرد در این لیست برخی نفرات از میزان قراردادهایشان نیز بیشتر و برخی دیگر تنها نیمی از قراردادهایشان را دریافت کرده اند.

امیر رضا خادم نماینده وزارت ورزش و جوانان روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص بحث های بوجود آمده در خصوص باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدا متاسفمکه این بحث ها در اواخر لیگ بوجود آمده است، هدفمان این است که فوتبالی پاک و مردم پسند داشته باشیم و در همین راستا امکانات لازم را فراهم کنیم.

تمام هدفمان این است تا نگرانی های موجود را به حداقل برسانیم، تعدادکم هواداران در ورزشگاه ها زنگ خطری برای فوتبال کشورمان است و من از این بابت نگرانم.

وی در خصوص 2 میلیاردی که قرار بود به پرسپولیس داده شود عنوان کرد: در جلسه ای که با گودرزی داشتیم وی بر این قضیه تاکید داشت که با وجود انتشار برخی مصاحبه ها، باید حرمت تمام بزرگان حفظ شود.

خادم ادامه داد: آمادگی این را دارم با هر شخصی که صحبتی دارد در خصوص عملکرد وزارت ورزش در خصوص مسائل ذکر شده بصورت شفاف صحبت کنم تا برخی ابهامات برطرف شود.





خادم در خصوص لیست منتشره قراردادهای مالی و مقادیر دریافت شده پرسپولیسی ها در برخی خبرگزاری ها عنوان کرد: معتقدم انتشار این لیست در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ درست نبوده است و البته من نمی گویم که این لیست مستند است یا خیر.

وی در خصوص مبلغ 2 میلیارد تومان که قرار بود به پرسپولیس داده شود گفت: قرار بود این مبلغ بین بازیکنان تقسیم شود و پیش پرداختی برای سال آینده بازیکنان داده شود تا مشکل برخی بازیکنان برطرف شود.

در حال تکمیل است ...

گزارش از: سید محمد رضا آقایی میر





تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن