تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821059776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات سوری های مقیم فرانسه و کوبا در حمایت از سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تظاهرات سوری های مقیم فرانسه و کوبا در حمایت از سوریه تهران- ایرنا - خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز دوشنبه گزارش داد سوری های مقیم فرانسه و کوبا در اعتراض به دخالت های ˈرجب طیب اردوغانˈ نخست وزیر ترکیه در امور سوریه تظاهرات کردند.


به گزارش خبرگزاری (سانا)، سوری های مقیم فرانسه با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز در میدانی در پاریس پایتخت فرانسه، دخالت های ˈرجب طیب اردوغانˈ نخست وزیر ترکیه را در امور داخلی سوریه محکوم کردند.
براساس این گزارش شهروندان فرانسوی، ارمنی، روسی، فلسطینی و ترک نیز در این تجمع اعتراض آمیز شرکت داشتند.
شرکت کنندگان در این تجمع با به اهتراز در آوردن پرچم کشور سوریه و حمل پارچه نوشته هایی که بر آن نوشته بودˈاجازه مداخله به بیگانگان را در کشور نمی دهیم و حاکمیت ملی سوریه باید حفظ شودˈ دخالت ترکیه در امور سوریه را به شدت محکوم کردند.
از سوی دیگر شماری از دانشجویان سوری مقیم کوبا به همراه شماری از دانشجویان خارجی در اعلام همسبتگی و حمایت خود با کشور سوریه در مبارزه با تروریسم، در این کشور تظاهرات کردند.
ˈیحیی علیˈ رییس انجمن اتحاد ملی دانشجویان سوریه در کوبا، هدف از برگزاری این تظاهرات را که دانشجویان خارجی نیز در آن حضور داشتند، آشنا کردن دانشجویان خارجی با تمدن سوریه و تاریخ غنی آن که مخالف با هر گونه تروریسم است، عنوان کرد.
وی با اشاره به جانفشانی های ارتش سوریه در مقابله با تروریسم، بر حمایت و همراهی دانشجویان سوری مقیم کوبا با فرمانده و ارتش کشورشان تاکید کرد.
این در حالی است که ˈاحمد محمد نصارˈ یک دانشجوی فلسطینی مقیم کوبا نیز همبستگی خود را با سوریه علیه تروریسم اعلام و تاکید کرد آنچه در سوریه در حال وقوع است هیچ ارتباطی با انقلاب ندارد، زیرا انقلاب مایه آبادانی و ساخت یک کشور است و بر اساس کشتار و ویرانی بنا نمی شود.
مترجمام**9329**1552
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن