تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813241276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنده جایزه صلح نوبل:منشاء روح صلح، دیدگاه های عالمان دینی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنده جایزه صلح نوبل:منشاء روح صلح، دیدگاه های عالمان دینی است قم – ایرنا - برنده جایزه صلح نوبل در سال 1976 گفت: روح و معنای صلح از دیدگاه های عالمان دینی بر می خیزد و دریافت می شود و باید به این دیدگاه ها توجه لازم را داشته باشیم.


به گزارش ایرنا ،ˈ مادام مایرد مگوایرˈ روز دوشنبه در دیدار اعضای کاروان زائران صلح سوریه با آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید بیان کرد: کاروان زائران صلح برای تحقق صلح در سوریه تلاش می کند و به دعوت مردم ایران به این کشور آمده ایم تا حرکت کاروان از این کشور شروع شود.
وی بیان کرد: بعنوان زائران صلح به سوریه سفر خواهیم کرد تا در کنار خواهران و برادران سوری که در رنج و عذاب هستند حضور یابیم.
وی اظهار کرد: مهم ترین هدف این کاروان این است که در کنار مردم سوریه باشیم و دوستانه بتوانیم صلح را محقق کنیم.
این فعال صلح طلب انگلیسی گفت: خواهان صلح هستیم و یکی از مسائل مهم برای تحقق صلح این است که صحبت های همدیگر را بشنویم و از این رو افتخار داریم با یک عالم مسلمان شیعه دیدار کنیم تا معنای انسان شدن را دریابیم.
وی افزود: دنیایی را شاهدیم که سرشار از جنگ است و مردم بسیاری در جنگ و عذاب هستند لذا باید روح و معنای صلح را دریابیم و از این رو باید به دیدگاه های عالمان مذهبی توجه کنیم.
کاروان زائران صلح سوریه از جمعی از فعالان سیاسی حقوقی از کشورهای ایرلند شمالی، هندوستان، لبنان، پاکستان، آلمان ، استرالیا، سوریه و کانادا تشکیل شده است.
این کاروان قصد دارد برای انتقال کمک های انسانی و پیام صلح هم چنین کمک های دارویی ایران را به مقصد دمشق ترک کند.
کاروان زائران صلح سوریه روز دوشنبه وارد قم شدند و علاوه بر دیدار با آیت الله جوادی آملی در همایشی با موضوع سوریه در مدرسه علمیه معصومیه قم شرکت خواهند کرد.
این کاروان در ادامه سفر یک روزه خود به قم با خانواده های سوری مقیم این شهر دیدار خواهند کرد. ک/3
7408 / 380/

: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن