تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815402081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جابجايي ۱۶۰ هزار مسافر از پايانه‌هاي مسافربري شهرداري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۳ (۱۷:۱۸ب.ظ)
در ايام نوروز صورت گرفت: جابجايي ۱۶۰ هزار مسافر از پايانه‌هاي مسافربري شهرداري مدير عامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم گفت: حدود ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و ۸ هزار دستگاه تاكسي برون شهري ۱۶۰ هزار نفر را در ايام نوروز جابجا كردند.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد تركمن با اشاره به اقدامات نوروزي سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم اظهار كرد: ساخت تيزر لوح فشرده با پيام تبريك شهردار و پخش در اتوبوس‌ها و چاپ بروشور در زمينه موضوع گراميداشت بهار فاطمي و پخش در تمام پايانه‌ها و پاركسوارها و اتوبوس‌ها از جمله اقدامات نوروزي است.
وي خاطرنشان كرد: نظافت و رنگ‌آميزي مسجد و نمازخانه‌ها، چاپ بنر با موضوع بهار فاطمي و نصب در تمام پايانه‌ها و پاركسوارها، انجام تبليغات محيطي در پايانه‌ها با توجه به ايام فاطميه، افتتاح ايستگاه فرهنگي در سالن كوثر پايانه مركزي با همكاري معاونت تبليغ حوزه علميه براي پاسخگويي به مسائل شرعي و اجراي فعاليت‌هاي فرهنگي در سازمان پايانه‌ها ويژه اين ايام صورت گرفت.
مدير عامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم عنوان داشت: تشكيل جلسه با انجمن صنفي رانندگان و شركت‌‌ها براي ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزي براي افزايش ضريب امنيت و رسيدگي به شكايت مردمي و تشكيل جلسه با مسئول انتظامي سازمان و نماينده حمل و نقل و رئيس پاسگاه انتظامي پايانه با حضور مدير عامل سازمان پايانه مسافربري از ديگر اقدامات صورت گرفته است.
وي يادآور شد: جلسه‌اي با مسئولان غرفه‌ها و رستوران سنتي و بازارچه زائر براي ارائه خدمات مطلوب و جلب رضايت مسافران نوروزي برگزار شد و بنرهاي خير مقدم و تابلوها و بنرهاي راهنما براي رفاه حال مسافران و زائران نصب شد.
تركمن بازديد و رفع خاموشي از تمام سيستم‌هاي روشنايي پايانه‌ها و پاركسوارها، تقويت سيستم صوت پاركسوار شمالي، فعال كردن شركت تاكسي‌هاي درون و برون شهري در پاركسوار شمالي، شيفت‌بندي واحد گشت و بازديد سازمان براي كنترل وضعيت اتوبوس‌ها و برخورد با متخلفان، راه‌اندازي سيستم تلفن گوياي سازمان براي رفاه حال مسافران و آماده‌باش مركز پيام سازمان براي پاسخگويي به زائران و مسافران و بازسازي و مرمت سرويس‌هاي بهداشتي پايانه ۷۲ تن و تمام پايانه‌ها را از اقدامات ديگر صورت گرفته ويژه ايام نوروز ذكر كرد.
مدير عامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم خاطرنشان كرد: نظافت پايانه‌ها و نصب و بازسازي وسائل بازي كودكان در پايانه مركزي و پايانه خرمشهر، رنگ‌آميزي جداول، آب نما، صندلي‌ها، پايه‌هاي تابلوها و سطل‌هاي زباله و نرده‌ها در پايانه‌ها و پاركسوارها، تهيه و كاشت گل و گياه و ۱۰۰ نهال در فضاي سبز پايانه مركزي و پايانه خرمشهر از ديگر اقدامات انجام شده است.
وي عنوان داشت: اكيپ خدماتي سازمان براي خدمات‌رساني به زائران در اين ايام به حالت آماده‌باش بوده و مسافران از كشورهاي عراق، پاكستان، هند و ... در سازمان پايانه‌هاي قم حضور چشمگيري داشتند.
تركمن با بيان اينكه روزانه در ايام نوروز ۱۰ هزار نفر از پايانه‌ها و پاركسوارهاي اين سازمان جا به جا ‌شدند گفت: حدود ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و ۸ هزار دستگاه تاكسي برون شهري ۱۶۰ هزار نفر را در ايام نوروز جا به جا كردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن