تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814910864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به منظور دفاع از آرمانهای کشورم با جودوکای اسراییلی مبارزه نکردم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ملی پوش مشهدی جودو: به منظور دفاع از آرمانهای کشورم با جودوکای اسراییلی مبارزه نکردم مشهد-ایرنا- جودوکار مشهد تیم ملی جودوی ایران گفت: برای دفاع از آرمانهای کشورم در رقابتهای اخیر بین المللی جودو با جودوکای اسراییلی مبارزه نکردم.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، ˈامیر قاسمی نژادˈ که به تازگی در دو رقابت بین المللی جودو در کشورهای گرجستان و ترکیه حضور یافته بود، افزود: با امتیازاتی که در این رقابتها بدست آوردم با پنج پله صعود به رده هفدهم رده بندی جهان راه یافتم و در صورت کسب مدال برنز در گرجستان شانس قرار گرفتن در رده دوازدهم رده بندی جهانی را داشتم.
وی با بیان اینکه شانس قرار گرفتن در جایگاه بهتر رده بندی جهانی را داشتم، افزود: در رقابتهای جایزه بزرگ تفلیس حریفانی از کشورهای اوکراین و آذربایجان را ضربه فنی کردم اما در مرحله ماقبل فینال مقابل جودوکار گرجستانی دارنده رتبه نخست رنکینگ جهانی شکست خوردم.
ملی پوش جودوی کشورمان افزود: برای کسب مدال برنز به یک جودوکار اسرائیلی برخورد کردم که به منظور دفاع از آرمانها و ارزش های کشورم مسابقه ندادم و پنجم شدم.
وی با اشاره به آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی جودو کشور برای کسب آمادگی در رقابتهای آسیایی اینچوان کره جنوبی گفت: در همین راستا تیم ملی در خرداد ماه رقابتهای گرند اسلم باکو را پیش رو دارد که امیدوارم نتیجه خوبی در این رقابتها کسب کنم.ک/1
7490/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن