تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816253613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیرشقاقی:جوانترین تیم را در روسیه داشتیم عملکرد تیم کاملا قابل دفاع است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امیرشقاقی:جوانترین تیم را در روسیه داشتیم عملکرد تیم کاملا قابل دفاع است تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال دختران جوان زیر 19 سال کشورمان با بیان اینکه عملکرد و نتایج کسب شده توسط این تیم کاملا قابل دفاع است، گفت: مسابقات بین المللی روسیه در رده زیر 19 سال برگزار می شود اما میانگین سنی بازیکنان ما 16 سال بود.


ˈمهناز امیر شقاقی ˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص عملکرد تیم زیر 19 سال در این رقابت ها گفت: متاسفانه برخی عملکرد این تیم را با عملکرد سال گذشته تیم ملی مقایسه می کنندوبرهمین اساس معتقدند که این تیم عملکرد مناسبی نداشته است.
به گفته امیر شقاقی ، ایران سال گذشته با تیم ملی فوتبال زنان در مسابقات بین المللی زیر 19سال روسیه شرکت کردو کسب مقام چهارم در این مسابقات آنهم با یک سرمربی خارجی نمی تواند مقیاس خوبی برای بررسی عملکرد تیم دختران زیر 19 سال در سال جاری باشد .
وی ادامه داد: با وجود جوانی زیاد بازیکنان ما نتایج بدی کسب نکردیم و بررسی نتایج نشان می دهد که بازیها با اختلاف زیاد به حریفان واگذار نشده اند.
این سرمربی اضافه کرد:تیم های حاضردراین رقابت نه تنها از نظر میانگین سنی بازیکنان بالاتر از ما بودند بلکه همه ساله در چهار تا پنج مسابقه بین المللی نیز شرکت می کنند که همین امر موجب افزایش تجربه و اعتماد به نفس آنان شده است.
امیرشقاقی با بیان اینکه قصد توجیه نتایج کسب شده توسط تیم زیر 19 سال کشور در مسابقات بین المللی روسیه را ندارد ، گفت: من از یک خانواده فوتبالی هستم و معتقدم اشکال عمده این رشته در بین زنان کم توجهی به آن در رده سنی پایه است.
وی ادامه داد:فوتبال و فوتسال در کشورهای اروپایی ، آمریکایی و حتی آسیایی از رده سنی پنج یا شش سال آغاز می شود و این درحالی است که در کشور ما بازیکنان در 13 یا 14سالگی برای اولین بار با فوتبال یا تکنیک های این رشته آشنا می شوند و این اختلاف تقریبا 10 ساله ما را از تیم های برتر این رشته دور می کند.
وی گفت:من به خواست رییس فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی کارم را شروع کردم و تا وقتی بتوانم به پیشرفت فوتبال زنان کمک کنم با فدراسیون همکاری می کنم.
امیر شقاقی نداشتن مربی دروازه بان ها را از دیگر دلایل دریافت گل های توسط این تیم عنوان کردوافزود: من از چند ماه قبل هم برای حضورمربی دروازه بان ها در کادرفنی تیم زیر 19 سال درخواست کتبی داده ام.
وی گفت: دروازه بان ما تجربه کافی نداشت واگرمربی دروازه بان هادر کنار اردوی تیم ملی حضور داشت ما در نخستین بازی مقابل اوکراین گل نمی خوردیم و نتایج بهتری نیز در طول این مسابقات کسب می کردیم.
به گفته شقاقی باتوجه به سابقه کم فوتبال زنان درایران،نداشتن آمادگی بدنی کافی ازمشکلات عمده فوتبال زنان محسوب می شود که در کنار تجربه کم حضور در مسابقات برون مرزی و تدارکاتی می تواند بر عملکرد تیم های فوتبال دختران در رده های مختلف سنی تاثیر گذار باشد.
وی توضیح داد: این شرایط موجب شد تا تیم دختران ایران در نیمه نخست خوب ظاهر شود اما هر بار نتیجه نیمه دوم را به تجربه و قوای جسمانی بالای حریفان واگذار می کرد.
تیم فوتبال دختران زیر 19سال کشورمان در رقابت های بین المللی روسیه که از روز29اسفندماه به مدت یک هفته با شرکت نمایندگان12 کشور برگزار شد، در اولین بازی مقابل اوکراین با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد و در دومین بازی چهار بر صفر باخت از اسلواکی را پذیرفت ، سومین باخت را با نتیجه سه بر یک مقابل استونی تجربه کرد، سپس یک بر صفر بازی را به ترکیه واگذار کرد و در بازی پنجم دو بر صفر تیم آذربایجان را شکست داد.
این تیم آخرین مسابقه را نیز یک برصفر به مجارستان واگذار کرد.
این تیم قرار است آبان ماه در مرحله مقدماتی رقابتهای فوتبال قهرمانی دختران زیر 19 سال آسیا شرکت کند ، هنوز محل مسابقه و حریفان ایران در این رقابتها مشخص نشده اند.
ورزشی (4)**1828**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن