تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798399683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست صميمانه ي با استاندار کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۳ (۱۶:۱۲ب.ظ)
نشست صميمانه ي خبرگزاري موج با استاندار کرمانشاه گروه استان ها
"ابراهيم رضايي بابادي" به دقيق و به قول خارجي ها آن تايم بودن معروف است و راس ساعت 9:30 دقيقه در دفترش حضور پيدا کرديم، قبل از ورود جملات را با يکديگر هماهنگ مي کرديم که جمله اي يا حرفي جلوي مدير ارشد استان پس و پيش نشود.
در بدو ورود به اتاق با يک استقبال گرم و صميمي روبرو شديم، انگار که تمامي يخ استرس ها آب شد ، ابتدا معارفه بود و از نام خبرگزاري موج و ارتباط و نحوه تعامل با ديگر خبرگزاري ها و سايت هاي خبري ؛ آنطور که از حرف هايش بر مي امد از انتقاد بدش نمي آمد اما ميانه خوبي با دروغ و کذب نداشت، معتقد بود که تعريف و

تمجيد راه به جايي نمي برد و اگر خواهان پيشرفتيم بايد انتقاد کنيم بي ملاحظه فردي و جناحي.
در اين گفتگوي صميمي ما از موج گفتيم و فراز و فرودهاي هفت سالگي اين خبرگزاري در استان، اينکه اقتصادي فعاليت مي کنيم و براي کار کردن صادقانه ارزش قائل هستيم و در واقع زير يوق هيچ جناح و گروهي نمي رويم اما کار مثبت را مي بينيم و به جا هم تعريف مي کنيم.
با نگاه ميزبانانه و از جنس محبت رشته کلام را برد به سمت کار مثبت کردن، آنهم نه از جنس پشت ميز نشيني و کارتابل پر کردن بلکه از جنس تفکر مثبت و رو به جلو ، اينکه اگر واقعا کاري از دستمان بر مي آيد پا به ميدان بگذاريم و از همه مهم تر حضور مان را به قيمت لگد مال کردن خدمات ديگران برجسته نکنيم، مردم خود ماندگارترين سند در تاريخ هستند که در آينده به نيکي از شخص ياد کنند يا به ننگ...
استاندار کرمانشاه شدن را دوست داشت و با اين شهر به گفته خودش غريبه نبود، هرچند سابقه چندين سال فعاليت مداوم چه در سمت معاونت و چه استاندار و ديگر عناوين به او خوب ياد داده بود که کار با سياستمداران را با سياست زدگي قاطي نکند، بازهم به گفته خودش فعاليت و حضور در هر جناح و يا گروهي امري است شخصي و عقيده اي که نبايد در روند مثبت و رو به جلو کاري فرد دخيل شود آنچنان که حتي در بدو و بعد از حضورش در کرمانشاه نيز مبناي انتخاب افراد و سمت ها را بر توانايي نهاده بود نه نگاه حزبي و جناحي.
بحث به قول معروف گل انداخته بود و در بين آقاي استاندار از ترس اعتياد به دنياي مجازي و اينترنت هم به مزاح سخن به ميان آورد که آنقدر فشار کاري و جلسات را دارد که خوشبختانه از اعتياد مفرط به اينترنتش کاسته شده اما به هر حال از سرکشي و احوال پرسي برمطبوعات و خبرگزاري ها غافل نمي ماند و حتي اگر شده از طريق دوستان و همکاران، اهم اخبار را دنبال مي کند، در اين بين از حرف هاي ضد و نقيضي که شايد در موردش گفته شده باشد و گفته خواهد شد نمي هراسد چون سابقه کاري هرکس گوياي اعمال و حرکات اوست.
گفتگوي بعد از عيدي اهالي موج با استاندار کرمانشاه آنقدر شيرين و خودماني پيش رفت که ديگر پاي کمبود و کاستي ها هم به ميان آمد ، آنجا که مطبوعات و خبرگزاري هاي استان اگر چه به لحاظ مالي در تنگا هستند اما بطور حتم هيچ نويسنده اي دلش نمي خواهد ميزان و ارزش کاريش به ريال و تومان آنهم از جنس رپرتاژ چند ماه يکبار محاسبه گردد.
اينکه اگر نگاه مدبرگرايي به رسانه هاي خبري استان بشود چه بسا در آينده اي نزديک شاهد مطبوعاتي بس قوي تر از حال باشيم که بعضا مجبور باشند به ريال بنويسند تا رضا...
و در ادامه اگر بخش خصوصي اقتصاد استان با نگاه معتمد بيشتري نسبت به رسانه هاي مکتوب و مجازي استان نگاه کند آنهم به واسطه تاکيد مديريت ارشد استان، هم خوني جوشان و مستمر در رگ هاي مطبوعات چي هاي کرمانشاه جريان يابد و هم تبليغات مقتصدتر و به صرفه تري به کارخانجات کرمانشاهي تزريق مي گردد.
و جواب استاندار به وضعيت مذکورمندرج کردن طرحي جامعه و کارشناسانه و البته از جنس وحدانيت تمامي اهل قلم و خبر استان بود تا بتواند آنرا بصورت صورتجلسه اي مکتوب در شورا با حضور مديران اقتصادي ، صنعتيون و فرهنگيان استان مطرح کند به اين شرط اساسي که غم نان استقلال کاري جامعه خبري را به مردم از بين نبرد.







»
تصاویر مرتبط




















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن