تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813483788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداري تهران در زمان تحريم ها به موفقيت هاي قابل قبولي دست يافته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۳ (۱۱:۳۵ق.ظ)
عضو شوراي شهر وروناي ايتاليا: شهرداري تهران در زمان تحريم ها به موفقيت هاي قابل قبولي دست يافته است عضو شوراي شهر وروناي ايتاليا اذعان نمود اقداماتي که در طول 2 سال در شهرداري تهران صورت پذيرفته، در ايتاليا بعضا طي 30 سال محقق مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، السندرو مستيني عضو شوراي شهر وروناي ايتاليا و از جمله پيشروان تحول مديريت شهري در اين شهر، در سفر خود به ايران در بازديد از مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران، پس از معرفي طرح تحول مديريت شهري شهرداري تهران در جريان روند اقدامات تحولي شهرداري تهران و سير توسعه و تعالي مديريت شهري در طول 8 سال گذشته قرار گرفت.
وي با حضور در مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران، ضمن بيان اين امر که اقدامات شهرداري تهران در طول 8 سال گذشته شگفت‌انگيز و باورنکردني است، تأکيد کرد: اقداماتي که در طول 2 سال در شهرداري تهران صورت پذيرفته، در ايتاليا بعضاً طي 30 سال محقق مي‌شود.
مستيني عضو هيات امناي تئاتر رومي شهر ورونا در ادامه اين ديدار به موضوع تحريم‌هاي ايران اشاره کرد و گفت: اينکه شما در زمان تحريم به موفقيت‌هاي بسياري در حوزه مديريت شهري دست يافتيد، واقعاً براي ما که در پي تحول در مديريت شهري در ايتاليا هستيم، روحيه‌بخش است.
عضو شوراي شهر ورونا همچنين افزود: ورونا يکي از شهرهاي پيشرو و موفق در حوزۀ مديريت شهري و فعاليت‌هاي فرهنگي است و مسائلي مانند مديريت فساد مالي و پذيرش نيروهاي جوان و تحول‌خواه در کانون توجه مديريت شهري قرار گرفته است.
وي در پايان الگوي تحول مديريت شهري تهران را الگويي پيشرو در حوزۀ تحول مديريت شهري دانست و اعلام کرد که خواهان نزديک ساختن تحول مديريت شهري ورونا به الگوي تحولي شهرداري تهران و الگوبرداري از آن است.
همچنين در اين ديدار دکتر کميل قيدرلو سرپرست معاونت مطالعات و برنامه‌‌ريزي مديريت، امور اجتماعي و اقتصادي نيز با بيان ويژگي‌هاي الگوي تحول مديريت شهري با رويکرد فرهنگ جهادي، جامعه‌محوري، عدالت و سلامت اجتماعي و کالبدي را از ارکان تحول دانست و افزود: تغيير در ساختار و محتواي مديريت و برنامه‌ريزي شهرداري تهران از لوازم اين تحول است.
رئيس دبيرخانه مرکزي تحول مديريت شهري افزود: مسير تغييرات در شهرداري تهران در 8 سال گذشته با توجه به بلوغ سازماني و محيطي، از سطوح عمراني، خدماتي، اجتماعي به سطح فرهنگي ارتقا يافته است و در صورت استمرار الگوي تحول فرهنگي، چشم‌انداز شهر تهران به عنوان يک اثر هنر متعالي، دور از دسترس نخواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن