تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819082928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايرانمنش: نمي‌دانم ليدرها چطور آدم‌هايي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ايرانمنش: نمي‌دانم ليدرها چطور آدم‌هايي هستند
مديرعامل باشگاه مس کرمان گفت: هر کاري که لازم بود را براي بقاي مس در ليگ برتر انجام داديم، اما امسال به هيچ وجه عملکرد خوبي نداشتيم.

اکبر ايرانمنش درباره سقوط اين تيم به دسته يک، اظهار کرد: به هر حال تيم از گذشته خوب بسته نشده بود و ما همه تلاش‌ها را براي اين که تيم تقويت شود و بتوانيم در ليگ بمانيم انجام داديم. در نيم فصل هم با توجه به اين که همه بازيکنان خوب جذب ساير تيم‌ها شده بودند ديگر بازيکن خوبي به آن شکل باقي نمانده بود و بازيکناني که به تيم اضافه شدند نتوانستند اثرگذار باشند.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: ما از نظر ماهيتي خودمان را در طول فصل نشان داديم. مشکلات زيادي داشتيم و از خوب نبودن شرايطمان همين بس که در طول فصل از 29 بازي 18 بازي را مساوي کرديم و اين به هيچ وجه خوب نيست. ما هر کاري توانستيم براي ماندن تيم در ليگ انجام داديم، اما نشد.

ايرانمنش در پاسخ به اين سوال که چه فرد يا افرادي بيشترين نقش را در سقوط مس به دسته پايين‌تر داشته‌اند؟ گفت: الان ديگر اگر بخواهيم از اين مسائل صحبت کنيم توجيه کردن است. ما به طور مشخص کسي را مقصر نمي‌دانيم. از خود من گرفته تا همه افرادي که در ورزش شهر کرمان هستند در اين اتفاق مقصريم. کساني بودند که مي‌توانستند در طول فصل با تجربه خود به مس کمک کنند، اما پا پيش نگذاشتند. من بودم که ريسک کردم و آمدم که به مس کمک کنم. اي کاش ساير افراد هم اين شهامت را داشتند که به جاي اين که در پشت پرده به دنبال تخريب مس باشند در کنار ما براي ماندن تيم در ليگ برتر تلاش مي‌کردند.

مديرعامل باشگاه مس کرمان با انتقاد از ليدرهايي که به گفته او از افراد مشخصي خط مي‌گيرند، گفت: آن افراد پشت پرده‌اي که مي گويم همان‌هايي هستند که امثال اين ليدرها را در بازي‌هاي مس عليه باشگاه به حرکت در مي‌آورند. در بازرسي انتظامي هم مشخص شده که اين افراد در شرايط عقلاني بوده‌اند يا نه. مشکل اصلي فوتبال کرمان همين است که همين تماشاگرنماها و افراد سودجو با حضور در ورزشگاه هواداران واقعي را هم منحرف مي‌کنند. البته تعداد آنها به انگشتان يک دست هم نمي‌رسد، اما اگر جلوي اين پنج – شش نفري که خلاف شئونات اسلامي رفتار مي‌کنند گرفته نشود، ورزش کرمان هم‌چنان بايد از اين ناحيه ضربه بخورد.

او در ادامه گفت: همين افراد به من هم پيشنهادهايي دادند. در واقع پيشنهاد آنها امر به منکر بود، اما من به آنها گفتم که به هيچ وجه چنين کاري نمي‌کنم. اين افراد دوست دارند به جاي اين که ورزشکار تشويق شود مديرعامل را تشويق کنند. با اين حال ما در باشگاه ليدرهايي داريم که واقعا با انصاف هستند. مس نگين انگشتري جنوب شرق کشور در ليگ برتر بود که متاسفانه همين افراد به خاطر منافع شخصي خود آن را از بين بردند و جالب اينجاست که هنوز هم دست بردار نيستند و با اين وضعيت تيم را تا دسته دو هم مي‌برند.

ايرانمنش گفت: اين افراد واقعا آرامش را از بازيکنانمان گرفته بودند. به خاطر رفتارهاي همين افراد دو بازيکن ما 15 روز است که سر تمرين‌ها حاضر نمي‌شوند. سر تمرين با کمربند سر بازيکن ما را شکستند و شيشه ماشين يک بازيکن ديگر را جلوي خانه‌اش خرد کردند. واقعا نمي‌فهمم که اين‌ها چه نوع آدم‌هايي هستند. اگر بخواهيم علل سقوط مس را بررسي کنيم اولين چيز همين است که مربي و بازيکنانم ما در چند هفته‌ گذشته به هيچ وجه در امنيت فکري و رواني نبودند و از دست اين افراد راحتي نداشتند. پنج – شش نفر بودند که هر صبح و بعد از ظهر به تمرين ما مي‌آمدند و روي اعصاب بازيکنان مي‌رفتند. آخر نمي‌دانيم اين افراد کار و کاسبي ندارند که هر روز تمرکز مربي و بازيکن ما را بر هم مي‌ريزند؟ محمود ياوري هم به من همين را گفت. او گفت به خاطر اين افراد مي ترسم که سکته کنم و من را قسم داد که بگذاريد از کرمان بروم!

ايرانمنش درباره آينده خود و بوناچيچ در اين تيم گفت: بوناچيچ که گفته بود اگر تيم به دسته يک برود نمي‌خواهد در اين ليگ مربيگري کند. من هم بايد بنشينم و با هيات مديره باشگاه صحبت کنم. همه ما از اين اتفاق ناراحت هستيم و بايد کاري کنيم که ديگر چنين اتفاقي براي فوتبال کرمان نيفتد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/01/18 10:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن