تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814787605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربيان کاتانيا و کالياري اخراج شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سرمربيان کاتانيا و کالياري اخراج شدند
سرمربي 2 تيم از تيم‌هاي حاضر در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال ايتاليا در پي کسب نتايج ضعيف در هفته سي‌ودوم اين رقابت‌ها از کار برکنار شدند.

باشگاه کالياري به طور رسمي ديه‌گو لوپس، سرمربي خود را اخراج و اعلام کرد هنوز جانشيني براي وي پيدا نکرده است. اخراج لوپس به دنبال شکست 3 بر يک شب گذشته (يک‌شنبه) اين تيم در خانه برابر رم رده دومي که با سقوط سيسيلي‌ها به رده پانزدهم جدول همراه بود، صورت گرفت.

کالياري در حال حاضر با 32 امتياز در فاصله 7 امتياز ليورنوي رده هفدهمي در مرز منطقه سقوط سري A قرار دارد. گفته مي‌شود ايوو پولگا، مربي پيشين کالياري قرار است هدايت اين تيم را در 6 هفته باقي‌مانده تا پايان فصل برعهده بگيرد.

شب گذشته سرمربي يکي ديگر از تيم‌هاي سري A اخراج شد که او رولاندو ماران، سرمربي تيم کاتانيا بود. شکست خانگي 2 بر يک برابر تورينو که سبب شد کاتانيا با 20 امتياز در قعر جدول رده‌بندي سري A بماند، کاسه صبر سران اين تيم را لبريز و آنها را وادار کرد براي دومين بار ماران را از سمت سرمربيگري تيم‌شان اخراج کنند.

ماران پيش از اين در ماه اکتبر از کار برکنار شده بود تا سکان هدايت کاتانيا را به لوئيجي دل‌‌نري بدهد اما دل‌نري هم کاري از پيش نبرد. در کمال تعجب سران باشگاه در اواسط ماه ژانويه بار ديگر ماران را استخدام کردند، هرچند شب گذشته دوباره او را اخراج کردند.

طبق گزارش رسانه‌هاي ايتاليايي مائوريتزيو پلگرينو، سرمربي پيشين کاتانيا که اکنون هدايت تيم جوانان اين باشگاه را برعهده دارد، جانشين ماران مي‌شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/01/18 10:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن