تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821206716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته پی‌گیری طرح‌های ویژه استان بوشهرفعال شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کمیته پی‌گیری طرح‌های ویژه استان بوشهرفعال شد خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر گفت: برای رفع محرومیت و رسیدن به توسعه و پیشرفت کمیته پیگیری طرح‌های ویژه استان فعالیت خود را آغاز کرده است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۸ فروردين ساعت 07:24



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر،  دکترمصطفی سالاری در نشست با مسئولان استان بوشهر با بیان اینکه کمیته‌ای برای گذار بوشهر از محرومیت و نیل به توسعه تحت عنوان پی‌گیری طرح‌های ویژه طراحی و تدوین شده است اظهار کرد: طرح های ویژه استان در سه بخش حوزه استاندار، معاونین و فرمانداران شهرستان ها تدوین شده است.
وی منطقه آزاد تجاری بوشهر، راه‌آهن بوشهر – شیراز و آزادراه بوشهر- شیراز را جزو طرح‌های حوزه استاندار دانست و گفت: طرح‌های ویژه استاندار که استاندار به صورت مستقیم نسبت به اجرای آنها اقدام و پی گیری می‌کند حداقل سه و حداکثر پنج طرح مهم ویژه و حیاتی است.
استاندار بوشهر با اشاره به طرح‌های حوزه معاونین استاندار تصریح کرد: در اجرای طرح های ویژه معاونین استاندار، هر یک از معاونین حداقل سه و حداکثر پنج طرح ویژه و مهم مرتبط با حوزه ی کار ی خود را پی گیری می‌کنند.
دکترسالاری به حوزه کاری فرمانداران پرداخت و خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها، کمیته‌ای مرکب از فرماندار،عضو مدعو، مشاوران و نخبگان به موجب دستورالعمل ابلاغ استاندار و عضو آن کمیته  پی گیری طرح های ویژه شهرستان تعیین شده‌اند.
وی با بیان اینکه هر کمیته  شهرستانی، بین سه تا پنج طرح ویژه شهرستانی را به طور ویژه در مرکز و استان پی گیری می‌کنند افزود: طرح های ویژه شهرستانی، پروژه های مهم، تحول زا و اشتغال زایی هستند که منابع تامین اعتبار آنها استانی نیست بلکه از محل وجوه متمرکز ملی، وزارتخانه ها یا سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین می‌شود.
استاندار افزود: اعضای کمیته با بهره گیری از مشاوره، مشارکت و همراهی چهره ها، شخصیت ها و افراد ذی نفوذ استانی در تهران، طرح های ویژه شهرستان‌ها ی متبوع خود را پیش می‌برند.
دکترسالاری تصریح کرد: حضور نمایندگان مجلس در کمیته‌ها برای تسهیل برقراری ارتباط مستقیم فرمانداران و مسئولان شهرستانی با وزرا، معاونین وزرا و روسای سازمان‌های ملی ازجمله ابتکاراتی است که می‌تواند نقش اساسی‌تر و پویاتری برای فعالیت و پی‌گیری مسئولان شهرستانی ایجاد کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن