تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806949537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موسوی شفیق: در سال 92 علی رغم مشکلات فراوان، دستاوردهای بسیاری کسب کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
موسوی شفیق: در سال 92 علی رغم مشکلات فراوان، دستاوردهای بسیاری کسب کردیم
رئیس انجمن فوتوالی اظهار داشت: انجمن فوتوالی و استان‌های فعال در این رشته در سال 92 با مشکلات مالی مواجه بودند از این رو موفق به اجرای کامل برنامه‌هایمان نشدیم.
سید حسین موسوی شفیق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن فوتوالی و استان‌های کشور در سال 92 با مشکلات مالی فراوانی مواجه بودند و سال سختی را سپری کردند متاسفانه به دلیل مشکلات مالی موفق به اجرایی کردن برنامه‌هایمان به صورت کامل نشدیم.
 
رییس انجمن فوتوالی ادامه داد: علی رغم مشکلات مالی که در سال 92 با آن مواجه بودیم اما خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر و تلاش‌های متوالی انجمن فوتوالی موفق شده است ریاست کنفدراسیون آسیا – اقیانوسیه را به مدت هشت سال برعهده گیرد، ریاست کنفدراسیون آسیا – اقیانوسیه موفقیت بزرگی است که خوشبختانه نصیب کشورمان ایران و انجمن فوتوالی شده است.
 
وی افزود: انجمن در سال 93 برنامه‌های بسیاری را برای ورزشکاران تیم ملی طراحی و تدوین کرده است، برگزاری مسابقات قهرمان کشوری در اردیبهشت ماه سال جاری از برنامه‌های انجمن محسوب می‌شود.
 
موسوی شفیق ادامه داد: انجمن در صدد است مسابقات قهرمان کشوری را نیمه‌ اول اردیبهشت ماه و با حضور 24 تیم در استان گلستان برگزار کند انجمن پس از برگزاری مساباقت قهرمان کشوری، رقابتهای مختلفی را در برنامه‌ دارد که در تاریخ‌های پیش بینی شده برگزار می‌شود.
 
وی افزود: انجمن فوتوالی همزمان با مسابقات قهرمان کشوری کلاس مربیگری داوری را در دو بخش مردان و زنان برگزار می‌کند همچنین برگزاری کلاس مربیگری نیز در برنامه انجمن پیش‌بینی شده است به احتمال فراوان در اردیبهشت ماه نیز کلاس مربیگری فوتوالی را برگزار می‌کنیم البته همچنان تاریخ دقیق مشخص نشده است.
 
رئیس انجمن فوتوالی ادامه داد: تیم ملی فوتوالی مسابقات ساحلی آسیا را آبان ماه در کشور تایلند در پیش دارد از این رو مسابقات قهرمان کشوری حکم انتخابی تیم ملی را نیز دارد نفرات برتر در این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت و سپس عازم تایلند می‌شوند.
 
موسوی شفیق تصریح کرد: انجمن فوتوالی از طریق کنفدراسیون فوتوالی آسیا درخواست میزبانی مسابقات جام جهانی 2014 جهان را به فدراسیون جهان فوتوالی ارسال کرده است فدراسیون جهان خوشبختانه با درخواست کشورمان مبنی بر برگزاری مسابقات در کشورمان موافقت کرده است انجمن تاریخ پیشنهادی برای برگزاری رقابت‌های جهان را آبان و آذرماه سال جاری اعلام کرده است فدراسیون جهانی نیز موافقت اولیه خود را با تاریخ پیشنهادی بیان کرده است.
 
وی افزود: انجمن فوتوالی قصد دارد به دلیل تقابل ایام محرم الحرام در ماه‌های آبان و آذر رقابت جهانی را به زمان دیگری موکول کند البته این موضوع قطعیت نیافته است در حال حاضر تاریخ پیشنهادی سابق در تقدیم برنامه‌های انجمن و فدراسیون جهانی ثبت شده است.
 
رئیس انجمن ادامه داد: مسابقات جام جهانی با حضور 22 تیم از سراسر جهان برگزار می‌شود انجمن فوتوالی دو جزیره کیش، قشم را جهت میزبانی مسابقات پیشنهاد کرده است به احتمال فراوان با توجه به شرایط مناسب امکاناتی که در جزیره قشم وجود دارد مسابقات را در این جزیره برگزار می‌کنیم.
 
سید حسین موسوی شفیق افزود: انجمن فوتوالی تا پایان فروردین ماه دفتر فوتوالی را در شهر تهران و پس دفتر مرکزی خود را در جزیره قشم افتتاح می‌کند.
 
وی ادامه داد: انجمن در سال93 برنامه‌های بسیاری را در تقدیم دارد از اینرو سال پرکار و شلوغی را در پیش داریم مسئولان انجمن فوتوالی در تلاش هستند تا برنامه‌های مشخص شده طبق تاریخ و زمان پیش بینی برگزار شوند برگزاری منظم مسابقات داخلی به طور حتم موفقیت تیم ملی و احتراز پرچم کشورمان را در میادین معتبر جهانی و آسیایی به دنبال دارد.
 
وی ادامه داد: انجمن علاوه به برگزاری مسابقات قهرمان کشوری درصدد است در شهریور ماه سال جاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کند.
 
مسابقات باشگاه‌های کشور اولین دوره‌ی خود را تجربه می‌کند از این رو تیم قهرمان به عنوان نماینده کشورمان به مسابقات باشگاه‌های جهان معرفی می‌شود.
 
موسوی شفیق تصریح کرد: با توجه به زمان رقابت‌های تیم ملی، مسابقات قهرمانی باشگاه جهان را در شهریور ماه برگزار می‌کنیم تا سطح فنی و میزان آمادگی روحی و جسمانی ملی پوشان در شرایط ایده‌آل و مطلوبی قرار گیرد.
 
وی افزود: رشته فوتوالی رشته‌های ساحلی است خوشبختانه با موافقت شورای المپیک آسیا OCA رشته ای رسمی  محسوب شده است از اینرو انجمن برای فوتوالی موفقیت و پیشرفت ورزشکاران تیم ملی فوتوالی درسال 93 راهی سخت و دشوار دارد امیدواریم با تلاش فراوان و برگزاری مسابقات مختلف و برنامه‌ریزی‌های دقیق مسیر موفقیت تیم ملی فوتوالی را در میادین معتبر هموارتر کنیم .
 
رئیس انجمن فوتوالی اظهار داشت: با رسمیت پیدا کردن رشته فوتوالی در آسیا شورای المپیک آسیا رشته فوتوالی را به رشته‌های رسمی در بازی‌های ساحلی آسیا 2014 تایلند و 2016 ویتنام اضافه کرده است.
 
شایان ذکر است: چهارمین دوره مسابقات ورزشی‌های ساحلی طی روزهای 23 آبان لغایت آذرماه 93 در پوکت تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن