تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815358790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کريمي: با وجود پيروزي راضي نيستم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کريمي: با وجود پيروزي راضي نيستم
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت:با وجود اينکه برنده شديم به هيچ عنوان راضي نيستم.

فيروز کريمي سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن پس از پيروزي دو بر يک مقابل داماش گيلان گفت: استرس بازيکنان ما را خيلي آزار داد و جايگاه ذوب‌آهن کمي شخصيت بازيکنان ما را متزلزل کرده است.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: اگر همين بازي‌ها را از ابتداي فصل ارائه مي‌داديم حتماً حالا در نيمه بالاي جدول قرار مي‌گرفتيم هرچند که عصبانيت‌هاي من هم در اين ديدار کم نبود. در کنار اين استرس‌ها وقتي يک بازيکن بعد از گل پيراهن خود را در مي‌آورد معناي آن را نمي‌فهمد. چنين رفتاري نبايد از بازيکنان حرفه‌اي سر بزند و متعلق به يک بازيکن روستايي است. حتي يک يونجه‌کار هم چنين کاري را انجام نمي‌دهد.

کريمي افزود: زماني که رجب‌زاده کارت زرد گرفت گمان کردم که بازي آينده را از دست داده است و ببينيد چه حالي به من دست مي‌دهد آنقدر عصباني بودم که انگشترم به صورتم برخورد کرد و آسيب ديدم.

سرمربي ذوب‌آهن تصريح کرد: با وجود اينکه برنده شديم به هيچ عنوان راضي نيستم. در دو بازي اخير بايد حداقل 15 گل مي‌زديم اگر موقعيت‌هاي تيم را ببينيد متوجه مي‌شويد که پس از انجام 53 تمرين در 41 روز چه پيشرفتي داشته‌ايم هرچند که خيلي موقعيت‌سوزي کرديم و در حاليکه بايد تفاضل گلمان را بهتر مي‌کرديم اين موقعيت‌ها را از دست داديم.

کريمي با بيان اينکه عاملين اين فرصت‌سوزي‌ها تنبيه خواهند شد گفت: برخي بازيکنان به خصوص آنها که در صحنه گل مقصر بودند شانس بياورند که در هفته‌آينده من نباشم. در اثر اشتباهات ساده‌اي گل مي‌خوريم و بايد ناراحت باشم.

سرمربي ذوب‌آهن در خصوص شانس بقاي اين تيم در ليگ گفت: سرنوشت ذوب‌آهن تا حدودي دست خودش است.

کريمي درباره ناراحتي بياتي‌نيا از تعويضش گفت: او بيشتر از خودش ناراحت بود و اينکه به رختکن رفت خيلي زود برگشت و به خاطر ناراحتي از خودش بود.

وي درباره اظهارات نظرمحمدي مبني بر همشهري بودن او با داور مسابقه گفت: حرف مشخصي از صحبت‌هاي نظرمحمدي دستم نيامد و متوجه منظور او نشدم.

فيروز کريمي در اين هنگام وارد فاز طنز شد و عنوان کرد: مي‌توانم بگويم 76 پشتمان به کمک داور بر مي‌گردد و کمک داور دوم هم از طرفي از نوادگان فتحعلي شاه بوده است که با يکي از شمالي‌هايي که 180 سال قبل با هم آشنا بودند از کرج داماد گرفته بودند.

وي افزود:‌ آخر برادر من اينها شد حرف؛ داور ضعيف بود و من هم قبول دارم و دلايل خودم را دارم در طول 20 سال مربيگري اولين بار است که مي‌بينم داوري در محوطه جريمه هند را آوانتاژ مي‌دهد هرچند کمک‌داوران خوب پرچم زدند اما داور وسط دوندگي کافي و لازم را نداشت.

کريمي در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران که امروز ما را براي برد خيلي حرص داديد، گفت: متعهد مي‌شوم بدن تمام خبرنگاران را با بازي‌هاي ذوب‌آهن به فرم ايده‌آل نزديک کنم و ديگر اضافه‌وزن نداشته باشند.

سرمربي ذوب‌آهن درباره ميدان دادن به دروازه‌بان ذخيره اين تيم،‌گفت:‌ ميهاتوويچ دروازه‌بان خوبي است اما چون هم‌زبان من نيست نمي‌توانستم با او ارتباط برقرار کنم و از نظر روحي و رواني روي او کار کنم اما مظاهري شرايط لازم را داشت.

کريمي درباره تعويض قرمزي پس از 13 دقيقه حضور در ميدان گفت: به نظرم رسيد قرمزي حسن بزرگي داشت چون وقتي به زمين آمد ابتدا تيم آنها را به هم ريخت و بعد سعي کرد تيم ما را به هم بريزد براي اينکه دو تيم به انحلال نرسند او را با حيدري تعويض کردم.

سرمربي ذوب‌آهن درباره شائبه‌هاي تباني در هفته‌هاي پاياني گفت: هيچکس حق ندارد در خصوص چنين مسائل حاشيه‌اي صحبت کند و به شدت با اين مسائل برخورد کرده و از مراجع قضايي پيگيري مي‌کنيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/01/17 21:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن