تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820354766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تونی: سازماندهی تیمی ما مقابل استقلال خوزستان خوب نبود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تونی: سازماندهی تیمی ما مقابل استقلال خوزستان خوب نبود تبریز - ایرنا - سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: سازماندهی تیم ما مقابل استقلال خوزستان خوب نبود و آنگونه که می خواستم بازیکنانم در میدان حاضر نشدند.


تونی اولیویرا عصر روز یکشنبه در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل استقلال خوزستان، افزود: در مجموع از نتیجه این دیدار و همچنین تلاش و انگیزه بازیکنان راضی هستم، اما آنچه که من از آنها پیش از آغاز بازی خواسته بودم در زمین بازی پیاده نکردند.
وی اظهار کرد: زمین نامناسب ورزشگاه یادگار امام (ره) یکی از دلایل مهم پیاده نشدن دستورات تاکتیکی من توسط بازیکنان بود که در هر حال باید به بازی در چنین زمینی عادت کرد و چاره ای نداریم.
تونی با بیان اینکه تراکتورسازی در نیمه نخست این دیدار بهتر ظاهر شد و توپ و میدان را در اختیار داشت، گفت: بازی راحتی در انتظار ما بود که برای خودمان این بازی را سخت تر کردیم.
وی ادامه داد: اما این بازی چهار نقطه مثبت برای تراکتورسازی داشت که اولین آن برد و کسب سه امتیاز پس از هچند فته ناکامی در لیگ برتر بود و دوم اینکه گلی دریافت نکردیم و از جوانان جویای نام خود در ترکیب اصلی استفاده کرده و در نهایت گل این بازی توسط انصاری فرد به ثمر رسید که برایمان مهم بود.
تونی از بازی شهریار شیروند و سعید آقایی اظهار رضایت نمود و یادآوری کرد: آنها نمایش خوبی از خود نشان دادند اما باید برای بهتر شدن بیشتر کار کنند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با کسب نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان جمع امتیازات خود را به عدد 42 رساند و در مکان هفتم جدول رده بندی باقی ماند.
تیم استقلال خوزستان نیز با این باخت همچنان با 29 امتیاز به رده 12 جدول سقوط کرد.
7236/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن