تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816358672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهمین جایزه ملی محیط زیست خرداد امسال برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نهمین جایزه ملی محیط زیست خرداد امسال برگزار می شود ایلام- ایرنا- مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: سازمان حفاظت از محیط زیست کشور در راستای افزایش آگاهی و ایجاد انگیزه برای حفظ محیط زیست کشور اقدام به برگزاری نهمین جایزه ملی محیط زیست در خرداد ماه سال جاری می کند.


ˈغلامحسین کاظمیˈ عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نهمین جایزه ملی محیط زیست با هدف افزایش مشارکت همگانی در حفاظت از محیط زیست این سازمان از سال 1379 و با استناد به ماده 46 آیین نامه اجرایی قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و مصوبه مورخ 1377/10/23 شورای عالی حفاظت محیط زیست از فعالیت های ارزنده افراد حقیقی و حقوقی حافظ محیط زیست قدردانی می کند.
وی ابداع ها، اختراع ها و طرح های بارز برای جلوگیری از آلودگی یا تخریب محیط زیست ، خلاقیت ها و ابتکارهای بارزی که موجب کاهش موثر هزینه های جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست شده، یا باعث آسانی کاربرد وسایل و امکانات کنترل آلودگی و تخریب در سطح وسیع می شود را از محورهای مصوب برای دریافت جایزه ملی محیط زیست دانست.
وی افزود: ارائه طرح های عملی و قابل اجرا که باعث نجات گونه های کمیاب و در معرض خطر انقراض گیاهان و جانوران شده و یا یک زیستگاه ارزشمند و در حال نابودی به طور کلی احیا شده باشد و از نابودی جوامع گیاهی و جانوری جلوگیری کند ، مطالعات و تحقیقات علمی ارزشمند و موثر در زمینه پیشگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست و یافتن شیوه های جدید و موثر برای حفظ محیط زیست و نیز اعطاء کمک های قابل توجه و ایجاد امکانات موثر مادی و معنوی برای حفظ محیط زیست را از دیگر محورهای این جایزه است.
کاظمی بیان کرد: ارایه خدمات ارزنده و فعالیت های برجسته و نتیجه بخش در مورد ارتقاء سطح دانش و بینش زیست محیطی جامعه و ترویج فرهنگ محیط زیستی در سطح وسیع و فراگیر، فداکاری و از خودگذشتگی و تلاش بیش از حد انتظار به منظور جلوگیری از وقوع حوادث ناشی از بروز بحران های زیست محیطی و ممانعت از به خطر افتادن سلامت مردم در این مواقع، یا جلوگیری از نابودی و تخریب اکوسیستم های ویژه و منابع طبیعی ارزشمند و گونه های جانوری و گیاهی در معرض خطر نیز از محورهای بعدی این جایزه است.
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان ایلام اضافه کرد:علاقه مندان و متقاضیان شرکت در نهمین جایزه ملی تا تاریخ 20 فروردین سال جاری فرصت دارند تا مدارک خود را به دبیرخانه علمی جایزه ملی محیط زیست ارسال کنند.
وی تاکید کرد: کارکنان، مدیران و مشاوران سازمان، همچنین افراد حقیقی و حقوقی با استناد نتایج حاصل از طرح هایی که سازمان همه یا بخشی از منابع مالی آن را تامین کرده باشد، نمی توانند داوطلب دریافت جایزه ملی محیط زیست شوند.
کاظمی گفت: متقاضیان شرکت در این جایزه باید آگاه باشند که تقاضاهای ناقص یا فاقد مدارک کافی مورد ارزیابی قرار نمی گیرد و به دریافت کنندگان جایزه ملی محیط زیست تا پنج سال جایزه دوباره تعلق نمی گیرد.
وی در پایان گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88233065 - 42781081 و یا پورتال سازمان حفاظت محیط زیست کشور مراجعه کنند. ک/3
540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن