تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815374759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات ارمنی ها و سوری ها مقابل سفارت ترکیه در آرژانتین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تظاهرات ارمنی ها و سوری ها مقابل سفارت ترکیه در آرژانتین تهران – ایرنا – خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز یکشنبه در گزارشی از بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین از برگزاری تظاهرات ارمنی ها و سوری های مقیم آن کشور مقابل سفارت ترکیه در این شهر بر ضد سیاست های آنکارا علیه سوریه خبر داد.


براساس این گزارش صدها نفر از جوانان ارمنی و سوری ساکن آرژانتین امروز/یک شنبه با برگزاری یک تظاهرات مقابل سفارت ترکیه در بوئنوس آیرس،حمله وحشیانه گروه های تروریستی مسلح سوری تحت حمایت دولت ترکیه به شهر مرزی ˈکسبˈ سوریه در استان ˈلتکیهˈ را محکوم کردند.
این گزارش حاکی است که تظاهرکنندگان ضمن محکوم کردن حمایت دولت ˈرجب طیب اردوغانˈ نخست وزیر ترکیه از تروریست های سوری، با در دست داشتن پرچم های ارمنستان و سوریه و با سردادن شعارهایی از جمله ˈکسب را نجات دهیدˈ به سوی سفارت ترکیه حرکت کرده و خواستار بازگشت تروریست های با ملیت های مختلف در سوریه به کشورهایشان شدند.
براساس این گزارش،درحالی که نیروهای امنیتی آرژانتینی این تظاهرات را پوشش امنیتی می دادند، رایزن مطبوعاتی انجمن فرهنگی سوریه در آرژانتین طی سخنانی، طرح تروریست ها برای تحقق اهداف اربابان شان را محکوم کرده و آنرا در برابر اراده و پایداری مردم سوریه، طرحی شکست خورده خواند.
براساس این گزارش، گروه های تروریستی سوری در 21 مارس (اول فروردین) تحت حمایت دولت ترکیه به شهر کسب و چندین روستای مجاور آن در سوریه حمله کرده و منازل مسکونی، امکن عمومی و عبادی را آتش کشیده و نابود کردند.
براساس این گزارش، ارمنی ها و سوری های مقیم آمریکا نیز روز گذشته مشابه چنین تظاهراتی را در برابر کنسولگری ترکیه در شیکاگوی آمریکا برگزار کرده بودند.
مترجمام**1378**1547
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن