تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814791966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از سرگیری درگیریهای مصر بخاطر یک دختر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



از سرگیری درگیریهای مصر بخاطر یک دختر
امروز این در گیری ها دو کشته و ده زخمی برجا گذاشت. دیروز و با شروع اولیه درگیری ها 25 کشته و 50 نفر زخمی شدند.




    به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز به نقل از خبرگزاری الیوم السابع: درگيري هاي قبیله ای در استان "اسوان" مصر بین دو قبیله "بنی هلایل" از قبایل عرب مصر و "الدابودیه" از قبایل نوبی مصر که آفریقای تبار هستند، از سرگرفته شد.     امروز این در گیری ها دو کشته و ده زخمی برجا گذاشت. این در حالی است که دیروز و با شروع درگیری ها 25 کشته و 50 نفر زخمی شدند.     نزاع و درگیری میان دو قبیله زمانی آغاز شد که تعدادی از دانش آموزان قبیله الدابودیه با دانش آموزان قبیله الهلایل درگیر شدند، و سپس این درگیری ها به تمام مردم قبیله سرایت کرد.
      درگیری هنگامی آغاز شد که تعدادی از دانش آموزان به حمایت از یک دانش آموز دختری که مورد آزار دیگر همکلاسان خود قرار گرفت، اعتراض کردند.     قبیله نوبه که حدود 10 درصد مصر را تشکیل می دهد بارها از مسئولان مصری خواسته که خود مختاری این منطقه را به خاطر غیر عرب بودن اش به رسمیت بشناسد.      

      512          




۱۳۹۳/۱/۱۷ - ۱۸:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن