تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815601665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست مهدی زاده به مدال نرسید/ شکست قهرمان جهان با رأی داوران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم با شکست در جام بین المللی بوسفر ترکیه:
دست مهدی زاده به مدال نرسید/ شکست قهرمان جهان با رأی داوران
قم - خبرگزاری مهر: کاراته کای نامدار و سرشناس استان قم بدون کسب مدال به کار خود در پیکارهای کاراته بین المللی جام بوسفر ترکیه پایان داد.



به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کاراته بین المللی جام بوسفر ترکیه در سال 2014 امروز یک‌‌‌‌‌شنبه هفدهم فروردین ماه با معرفی نفرات برتر برخی از اوزان در حالی به کار خود ادامه داد که میزبان این مسابقات شهر استانبول کشور ترکیه است. کاراته کاهای کشورمان در قالب تیم های مردان و بانوان با ترکیب کامل در این دوره از مسابقات بین المللی جام بوسفر ترکیه حضور یافته اند و در مجموع موفقیت های قابل توجهی کسب کرده اند اما خبر حذف کاراته کای مطرح قمی برای علاقمندان به این رشته در قم چندان خوشایند نبود. در ترکیب تیم ملی کاراته کشورمان در این دوره از پیکارها یک کاراته کای قمی حضور داشت و چشم تمام قمی‌ها به اخبار رسیده از شهر استانبول ترکیه بود که خبر موفقیت امیر مهدی زاده جوان ارزنده کاراته قم در این پیکارها را بشنوند اما خبر تلخ حذف مهدی زاده از این رقابت‌ها به گوش مردم قم رسید. در روز دوم رقابت‌های کاراته بین المللی جام بوسفر در ترکیه، امیر مهدی زاده در وزن خود یک شکست غیر منتظره را تجربه کرد و بدین ترتیب از حضور در مرحله بعد بازماند تا بعد از کسب مدال طلای لیگ جهانی کاراته در سال 2014 از به دست آوردن اول مدال برون مرزی خود در سال جدید محروم شود. نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در رقابت‌های کاراته بین المللی جام بوسفر ترکیه با شکست در نخستین دیدارش از حضور در مرحله بعد بازماند تا بدین ترتیب از این به بعد تمام حواس خود را به حضور پرقدرت و آماده در اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت های کاراته بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی و همچنین مسابقات قهرمانی جهان در آلمان معطوف کند. در ادامه دومین روز از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های کاراته بین المللی جام بوسفر ترکیه امیر مهدی زاده نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان در نخستین مرحله با حریفی از ترکیه برخورد کرد و با رای داوران به کاراته کای میزبان باخت و از حضور در مرحله بعد بازماند. در این وزن علاوه بر امیر مهدی زاده چهره شاخص کاراته استان قم که در نخستین مبارزه خود در حالی که مقابل رقیب ترکیه ای به تساوی 3 بر 3 رسیده بود با رای داوران در هانتی مغلوب شد، دیگر نماینده کشورمان یعنی هامون درفشی پور نیز 2 بر یک برابر نماینده قزاقستان شکست خورد و حذف شد.  




۱۳۹۳/۱/۱۷ - ۱۳:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن