تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817206603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارنما آماده برای آینده


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: کسپرسکی، ای اسکن، سایبروم و چندین و چند راهکار امنیتی و شبکه ای، همواره در شرکت کارنمارایانه و دیگر شرکت های اقماری به سازمان ارائه شده اند. محمد علی دره شیری، مدیرعامل، از فعالیت های آینده شرکت می گوید.




کارنما آماده برای آینده


 


 

کسپرسکی، ای اسکن، سایبروم و چندین و چند راهکار امنیتی و شبکه ای، همواره در شرکت کارنمارایانه و دیگر شرکت های اقماری به سازمان ارائه شده اند. محمد علی دره شیری، مدیرعامل، از فعالیت های آینده شرکت می گوید.

لطفا شرکت کارنما را معرفی و مختصری از تاریخچه فعالیت‬ های شرکت را بیان نمایید؟
شرکت کارنما رایانه در حوزه های مختلف آی تی از جمله ارائه خدمات بازرگانی، پشتیبانی، آموزش و معرفی راهکارهای مربوطه فعالیت می‬ کند. ما کار خودمان را با ارائه گسترده محصولات داخلی و خارجی شامل نرم افزارها و سخت افزارهای مورد استعلام مشتریان معتمد به شرکت کارنما رایانه شروع کردیم، و با امکانات پشتیبانی و خدمات مناسب به همراه آموزش های مرتبط خوشبختانه به هدف معرفی نسبی خود در فضاهای مختلف آی تی رسیده ایم.

تمرکز در حوزه های ارزیابی شده شرکت مطابق با سیاست ها و شرایط موجود باعث شد دپارتمان های مورد هدف شرکت را به شرکت های مجزا با مدیریت و سرمایه گذاری متمرکز برسانیم.

یکی از این شرکت ها، شرکت توسعه روش های شناسایی خودکار کارنما است که تمرکز روی تکنولوژی RFID ، بارکد، ارائه محصولات و لوازم مصرفی و نرم افزارهای اموال و انبار مرتبط با این تکنولوژی‬ ها است که دستاورد خوبی در این زمینه داشته ایم.

شرکت دیگر، شرکت فناوران اطلاعات برنا کارنما است که با هدف تمرکز روی محصولات و راهکارهای امنیت شبکه های رایانه ‬ای ایجاد شده و توانسته است به خوبی در این فضا نقش خود را ایفا کند. شرکت کارنما رایانه به عنوان شرکت مؤسس این گروه وظایف همراهی و پشتیبانی در زمینه‬ های مالی، اداری، مارکتینگ، ارتباطات و سرمایه گذاری را دارد و در خصوص فناوری های جدید برای حوزه های مرتبط در هر شرکت عمل می‬ کند.همچنین برخی از فعالیت های بازرگانی و پشتیبانی که مربوط به حوزه های فعالیت شرکت های دیگر گروه نیستند از طریق شرکت کارنما رایانه صورت می‬ گیرد.

در حال حاضر روی چه سبد محصولاتی مشغول به فعالیت هستید؟
در شرکت فناوران اطلاعات برنا کارنما آنتی ویروس کسپرسکی و یوتی ام سایبروم و
شرکت کارنما رایانه در حوزه های مختلف آی تی از جمله ارائه خدمات بازرگانی، پشتیبانی، آموزش و معرفی راهکارهای مربوطه فعالیت می‬ کند


نرم افزار EPDP اکیونتیکس و راهکارهای امنیتی که با تخصص مدیران شرکت روی شبکه های رایانه ای قابل اجرا است مانند  & Cisco Nac & Pen Test
)۸۰۲.۱x در شرکت توسعه روش های شناسایی خودکار کارنما انواع هند هلد و پرینتر بارکد و لوازم مصرفی ریبون و لیبل و مخصوصا نرم افزارهای اموال و انبار قابل نصب روی هند هلد و سرور با تکنولوژی RFID و بارکد برای شناسایی و لیست برداری اموال و انبار در شرکت کارنما رایانه کلیه فعالیت ‬های پشتیبانی و آموزشی مرتبط با محصولات و خدمات شرکت‬ های دیگر گروه صورت می‬ گیرد.

آیا امسال فعالیت جدیدی به حوزه کاری شرکت وارد شده است؟ آیا با برند جدیدی کار می‬کنید و علت انتخاب آن برند چه بود هاست؟
برای امسال برنامه های خوبی را در خصوص معرفی محصولات جدید داریم که بعد از نمایشگاه الکامپ طی مراسمی با حضور گروه عمده ای از مشتریان و نمایندگان به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

شرکت کارنما برنامه مفصلی برای آموزش به مشتریان داشت. این بخش از شرکت چگونه فعالیت می‬ کند؟
فعالیت خوبی را از سال گذشته در این حوزه شروع کرده ایم و افراد مسئول و ذیربط در شرکت کارنما رایانه به وظیفه آموزش به نمایندگان و مدیران و کارشناسان فنی علاقمند در موضوعات آموزشی مختلف می پردازند. در حال حاضر آموزش دوره های شناخت و کاربرد محصولات سایبروم و کسپرسکی نسخه‬ های شبکه و خانگی برای مشتریان و نمایندگان، و همچنین دوره های کاربردی برای راهکارهای برقراری امنیت بیشتر در شبکه‬ های رایانه ای با ابزارهای موجود در شبکه با استفاده از یک لابراتوار کامل و مجهز به دستگاه‬ های مورد نیاز برای شبیه سازی صورت می‬ گیرد.

همچنین آماده برگزاری دوره های معرفی استفاده از نرم افزار اموال و انبار با تکنولوژی RFID و بارکد بر روی دستگاه های هند هلد و سرورها می باشیم که برنامه ریزی برای شروع این دوره‬ها نیز انجام شده است.

لابراتوار امنیتی کارنما از دیگر ارزش افزوده هایی است که شما به مشتریان ارائه می ‬دهید. لطفا در این خصوص نیز توضیحاتی بفرمایید.
به نظر من در عصر امروز یکی از بهترین تبلیغات برای معرفی بیشتر محصولات شرکت ارائه توانمندی‬ ها و تخصص‬ های انسانی و آموزشی شرکت می باشد، که با توجه به نیازمندی های سطوح مختلف گروه هایی که به نحوی با شرکت در ارتباط هستند تشخیص و ارائه می شود.

در خصوص فعالیت‬ های آتی و چشم انداز آینده نیز توضیحاتی بفرمایید.
با توجه به شرایط اخیر و نیازمندی بیشتری که در فضای مصرفی آ یتی ایران قابل مشاهده است برنامه های گسترش فعالیت از طریق معرفی محصولات جدید در زمینه فعالیت های شرکت های گروه در برنامه داریم که به زودی با برگزاری مراسمی آنها را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

مرجع : کتاب مرجع امنیت شماره 4

تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن