تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806691769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوری:حدادی به همراه تفتیان و زمانی به لیگ الماس قطر می روند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

داوری:حدادی به همراه تفتیان و زمانی به لیگ الماس قطر می روند تهران-ایرنا-رییس فدراسیون دوومیدانی گفت:به غیر از احسان حدادی در پرتاب دیسک، حسن تفتیان در دوی 100 متر و مهدی زمانی در 400 متر نهم اردیبهشت ماه برای حضور در لیگ الماس قطر عازم دوحه می شوند.


افشین داوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه لیگ الماس یکی از رقابت های معتبر جهان در رشته دوومیدانی است افزود:این لیگ به تشخیص خود از ورزشکاران برتر دنیا برای حضور در این مسابقات دعوت می کند.
داوری همچنین با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی دوومیدانی از 13 فروردین ماه گفت: محمد ارزنده و کیوان قنبرزاده به همراه مربی روسی خود «ایگور پاکلین» تمرینات خود را در استان گلستان آغاز کرده اند و هادی سپهرزاد، محسن ربانی، رضا قاسمی و مهدی رحیمی نیز به این جمع اضافه می شوند.
وی همچنین یادآور شد:سپیده توکلی، مریم طوسی، حسن تفتیان، برادران صمیمی و مهرصفوتی هم در تهران تمرینات خود را آغاز کرده اند و لیلا رجبی این هفته آینده به بلاروس اعزام می شود و اردوی آمادگی خود را به مدت سه ماه در این کشور انجام خواهد داد.
رییس فدراسیون دوومیدانی خاطر نشان کرد:سجاد مرادی هم تمریناتش را در تهران انجام می دهد و احسان حدادی نیز در کیش و بدون وقفه تمرینات خود را دنبال می کند.

**22 فروردین آغاز تقویم ورزشی فدراسیون دوومیدانی
رییس فدراسیون دوومیدانی از آغاز تقویم ورزشی این فدراسیون از بیست و دوم ماه جاری با برگزاری رقابت های دوومیدانی نوجوانان دختر کشور خبر داد و گفت: پس از آن رقابت های نوجوانان پسر و بعد از آن مسابقات دوومیدانی نونهالان دختر و پسر سراسر کشور برگزار می شود.
وی بیان داشت:رقابت های قهرمانی کشور هم از 11 اردیبهشت ماه در شیراز آغاز می شود و کادر فنی تیم ملی در مواد مختلف این رقابت ها را زیر نظر خواهند گرفت تا نفرات مستعد به تیم ملی دعوت شوند.

**نتایج ورزشکاران ما در سال 92 قابل قبول بود
داوری همچنین در خصوص عملکرد این فدراسیون در سال گذشته گفت:تمام تلاش دست اندرکاران فدراسیون این بود که بتوانند شرایط خوبی را برای دوندگان ملی پوش ایجاد کنند که با توجه به تنگناهای مالی این امر اتفاق افتاد.
وی با اشاره به اینکه نتایج ورزشکاران در رقابت های مختلف نیز با توجه به همه فراز و فرودها، قابل قبول بود، افزود:در اوایل اسفند ماه سال گذشته و پس از 10 سال، تیم ملی صحرانوردی ایران در دوازدهمین دوره مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی آسیا در شهر فوکوئوکا ژاپن در رده سنی بزرگسالان سوم و در رده سنی جوانان هم عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.
رییس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد:در رشته استقامت و نیمه استقامت کشورهای عربی اقدام به جذب ورزشکارانی از کشورهای آفریقایی کرده اند که این امر فاصله زیادی را بین سایر رقبای آسیایی ایجاد کرده اما با تلاش هیات های استانی، مربیان سراسر کشور و کمیته فنی موفق به کسب نتایج خوبی در دوی صحرانوردی شدیم.
وی با اشاره به کسب نتایج قابل قبول در ششمین دوره رقابت های دوومیدانی داخل سالن آسیا که اواخر بهمن ماه سال گذشته در شهر «هانگ جو» چین برگزار شد، افزود: ملی پوشان کشورمان در این رقابت ها موفق به کسب دو طلا، یک نقره و دو برنز و جابجایی یک رکورد ملی توسط محمد ارزنده در پرش طول شدند.

**سال پرحجمی را از نظر مسابقات پیش رو داریم
رییس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه سال پرحجمی را از نظر مسابقات برون مرزی پیش رو داریم گفت: در رده های سنی نوجوانان و جوانان مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان و در رده سنی بزرگسالان بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی باید شرکت کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش همه هیات های استانی، مربیان سراسر کشورو ورزشکاران موفقیت رشته دوومیدانی در سال جاری هم ادامه یابد که این امر منوط به پشتیبانی مادی و معنوی مدیران و مسوولان ورزشی کشور است.
ورزشی (4)**1067**1440
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن