تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821249739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حريف تراکتورسازي قهرمان زودهنگام ليگ قطر شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حريف تراکتورسازي قهرمان زودهنگام ليگ قطر شد
کد خبر: ۳۸۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱ - 29 March 2014


لخويا در فاصله دو هفته مانده به پايان ليگ ستارگان قطر عنوان قهرماني اين رقابت ها را به خود اختصاص داد.

به نقل از فارس، هفته بيست و چهارم ليگ قطر شب گذشته برگزار شد و تيم فوتبال لخويا در فاصله دو هفته مانده به پايان اين مسابقات، عنوان قهرماني اين رقابت ها را به خود اختصاص داد تا سومين عنوان قهرماني طي 4 فصل اخير را به نام خود به ثبت رسانده باشد.

در هفته بيست و چهارم اين رقابت ها لخويا مقابل ام صلال تيم پژمان منتظري 2 بر يک به برتري رسيد و با 53 امتياز قهرماني ليگ قطر را جشن گرفت.

در اين ديدار منتظري بازيکن ايراني ام صلال 90 دقيقه براي تيمش به ميدان رفت اما نتوانست مانع از شکست ام صلال مقابل لخويا شود.

در ديگر ديدارها الريان، حريف آسيايي استقلال مقابل العربي يک بر يک متوقف شد و السد، همگروه سپاهان 2 بر يک از السيليه شکست خورد.

در ديدار پاياني شب اول هفته بيست و چهارم ليگ قطر نيز الاهلي مقابل الجيش، رقيب آسيايي فولاد در حالي با نتيجه پرگل 4 بر 3 شکست خورد که مجتبي جباري براي دومين هفته پياپي در ترکيب 18 نفره شاگردان ماچالا قرار نداشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن