تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798640427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی شیکاگو بولز در خانه ویزاردز/ اروینگ 44 امتیاز کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > ورزش جهان بسکتبال حرفه‌ای NBA؛
پیروزی شیکاگو بولز در خانه ویزاردز/ اروینگ 44 امتیاز کسب کرد
تیم بسکتبال شیکاگو بولز در ادامه رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA برابر واشنگتن ویزاردز پیروز شد.



به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز یکشنبه ادامه یافت که در یکی از این دیدارها تیم شیکاگو بولز در خانه واشنگتن ویزادرز به برتری 96 بر 87 دست یافت. در این دیدار که در حضور 19 هزار و 661 تماشاگر برگزار شد "دی جی آگوستین" و "جواکیم نوآه" به ترتیب با 25 و 21 امتیاز بهترین بازیکنان تیم شیکاگو بودند. در تیم میزبان نیز "جان وال" گارد این تیم با 20 امتیاز موثرتر از دیگر بازیکنان بود.

نمایی از دیدار امروز تیم‌های واشنگتن ویزاردز و شیکاگو بولز در یکی دیگر از بازی‌ها تیم بروکلین نتس برابر میزبان خود فیلادلفیا سونی سیکسرز 105 بر 101 برنده شد. "درون ویلیمامز" گارد راس مشهور تیم بروکلین در این مسابقه 19 امتیاز به دست آورد و بهترین یار تیمش بود. این در حالی بود که در تیم میزبان "ثادئوس یانگ" با کسب 20 امتیاز نام خود را به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان مطرح کرد.

درون ویلیامز با اسلم دانکی زیبا توپ را وارد سبد تیم فیلادلفیا کرده است میلواکی باکس در سالن اختصاصی خود "بی ام او هریس بردلی سنتر" و در حضور 16 هزار و 310 تماشاگر مقابل تورنتو رپتورز با حساب 102 بر 98 نتیجه را واگذار کرد. "گرویس واسکوئز" گارد تیم تورنتو با 26 امتیازی که در 37 دقیقه حضورش در میدان کسب کرد بهترین بازیکن میدان بود.

برندون نایت از میلواکی با اسلم دانک توپ را وارد سبد رپتورز کرد تیم‌های دیترویت پیستونز و بوستون سلتیکس در حضور 19 هزار و 558 تماشاگر سالن "پلیس آو آبرن هیل" شهر دیترویت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم دیترویت با حساب 115 بر 111 حریف خود را شکست داد. "راندی استاکی" در ترکیب تیم دیترویت 26 امتیاز به دست آورد و امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی شد.

نمایی از بازی دیترویت و بوستون. جف گریف با اسلم دانک روی سبد پیستونز امتیاز کسب کرده است شارلوت بابکتس دیگر تیمی بود که در خانه حریف برنده شد. این تیم که در زمین تیم کلیولند کاوالیرز به میدان رفته بود با نتیجه 96 بر 94 از سد میزبان خود گذشت. "کایری اروینگ" گارد تیم کلیولند در این دیدار 44 امتیاز کسب کرد شب فوق العاده‌ای را سپری کرد.

تصویری از بازی امروز کلیولند کاوالیرز و شارلوت بابکتس تیم اورلاندو مجیک هم در جدال مقابل مینه سوتا تیمبروولوز 100 بر 92 برنده شد. "آرون آفلالو" گارد تیم اورلاندو مجیک با کسب 18 امتیاز عملکرد بهتری در قیاس با دیگر بازیکنان داشت و موثرترین بازیکن میدان شد.

ریکی روبیو بازیکن اسپانیایی تیم مینه سوتا در میان مدافعان اورلاندو توپ را وارد سبد کرده است تاکنون در جدول کنفرانس شرق تیم‌های میامی هیت، ایندیانا پیسرز، تورنتو رپتورز، شیکاگو بولز، دنور ناگتس، واشنگتن ویزاردز و شارلوت بابکتس حضور خود را در مرحله پلی‌آف مسجل کرده‌اند و در کنفرانس غرب نیز تیم‌های سن آنتونیو اسپرز، اوکلاهما سیتی ثاندرز، لس آنجلس کلیپرز و هوستون راکتس حضورشان را در مرحله پلی‌آف مسجل کرده‌اند.


۱۳۹۳/۱/۱۷ - ۱۰:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن