تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814797719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمدی‌نژاد نماینده نهاوند می‎‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: احمدی‌نژاد نماینده نهاوند می‎‌شود؟
در سفر به نهاوند از زبان افراد مختلفي شنيدم كه دكتر احمدي‌نژاد رييس‌جمهور پيشين ايران قصد كانديداتوري انتخابات ميان‌دوره‌اي مجلس شوراي اسلامي از نهاوند را دارد.
کد خبر: ۳۹۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳ - 06 April 2014


تصورش هم دور از ذهن است كه مردي پشت صندلي نمايندگي مجلس بنشيند كه هشت سال مجلس و نمايندگانش را ناديده گرفت.

به نوشته اعتماد، عجيب است كه مردي كه در قيد و بند اجراي قانون نبود بخواهد حالا خود وضع‌كننده قانون و ناظر اجراي آن باشد. صحبت از احتمال نمايندگي «محمود احمدي‌نژاد» است؛ مردي كه اين روزها تنها به واسطه ميراث‌هاي دردسرسازش يادآوري مي‌شود ظاهرا سوداي نمايندگي دارد. خبرش در ابتداي امر شوخي پنداشته مي‌شد اما ظاهرا خبر از حد شايعه هم بالاتر رفته و تكذيب نشدنش مي‌تواند دليلي باشد براي صحتش. خبر را يكي از نمايندگان سابق مجلس كه اين روزها سفير ايران در روسيه است داده و اعلام كرده است كه محمود احمدي‌نژاد در فكر نمايندگي براي حوزه انتخابيه سابق اوست.

مهدي سنايي، نماينده پيشين شهر نهاوند كه اكنون سفير ايران در مسكو است در صفحه فيس‌بوكش درباره اين شايعه نوشته است: در سفر به نهاوند از زبان افراد مختلفي شنيدم كه دكتر احمدي‌نژاد رييس‌جمهور پيشين ايران قصد كانديداتوري انتخابات ميان‌دوره‌اي مجلس شوراي اسلامي از نهاوند را دارد. راستش با اينكه اين شايعه به شكل گسترده در نهاوند مطرح بود اما من جدي نگرفتم. امروز آقاي مهندس عليمراديان كه ايران است براي كاري زنگ زد و براي سركشي منزلش رفتم كه وقت خداحافظي گزارشي را كه از يكي از سايت‌هاي خبري پرينت گرفته بود نشان داد. در اين گزارش از قول برخي سايت‌هاي خبري از بازگشت احمدي‌نژاد به فعاليت‌هاي سياسي در انتخابات مجلس دهم و احتمال حضور شخص وي در انتخابات ميان‌دوره‌يي نهاوند سخن رفته بود. در هر صورت فكر كردم در صورت صحت اين خبر، چه شود رقابت انتخاباتي پاييز امسال در نهاوند. البته من به دلايل متعدد هم اصل برگزاري انتخابات ميان‌دوره‌يي در نهاوند در سال جاري و هم تحقق اين شايعه را بعيد مي‌دانم.

چرا نهاوند؟

خبر هنوز قطعي نيست و مشخص نيست كه انتخابات ميان‌دوره‌يي مجلس چه زماني قرار است كه برگزار شود. اما اينكه چرا محمود احمدي‌نژاد بايد از حوزه انتخابيه نهاوند براي مجلسي كه تنها يك سال تا پايان عمر آن زمان باقي مانده است كانديدا شود موضوعي عجيب است. حوزه‌هاي انتخابيه‌ ديگري هم هستند كه هنوز بدون نماينده باقي مانده‌اند اما اينكه چرا احمدي‌نژاد بايد به سراغ حوزه انتخابيه «نهاوند» برود كه نه با آنجا آشنايي دارد و نه رابطه‌يي، هرچه كه هست به نظر مي‌رسد اين موضوع يك نكته انحرافي است و بعيد به نظر مي‌رسد كه محمود احمدي‌نژاد براي يك سال نمايندگي در مجلسي كه از هيچ تلاشي براي بي اعتنايي به آن فروگذاري نكرده بود استرس بررسي رد صلاحيت، هياهوي رسانه‌يي، تبليغات انتخاباتي يا حتي پس‌لرزه‌هاي بعدي آن را تحمل كند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن