تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806965901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش قیمت ها در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، با شیب ملایم انجام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: افزایش قیمت ها در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، با شیب ملایم انجام می شود خبرگزاری پانا: استاندار گیلان گفت: در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ، افزایش قیمت ها با شیب ملایم انجام می شود تا به مصرف کنندگان فشار نیاید.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۷ فروردين ساعت 08:10



به گزارش خبرگزاری پانا،محمدعلی نجفی در کارگروه اطلاع رسانی، ارتباطات و تبلیغات اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها با اشاره به آثار مثبت انجام این مرحله در بهبود معیشت مردم افزود: اجرای موفق مرحله دوم هدفمندی یارانه ها ، وظیفه ای ملی است .

وی ادامه داد: در مرحله نخست این قانون نواقصی وجود داشت که آسیب شناسی صورت گرفته و در آن مرحله افزایش یک باره بعضا400 درصدی قیمت ها را شاهد بودیم که در مرحله دوم، این افزایش ها با شیب ملایم انجام خواهد شد تا به مصرف کنندگان فشار نیاید.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای شتاب بخشیدن به توسعه کشور نبازمند عزم ملی برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها هستیم، افزود: چنانچه روند مصرف انرژی در کشور به همین صورت ادامه یابد ، از سال 95 هیچ اعتباری برای طرح های عمرانی در کشور وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه هم اکنون 75 هزار پروژه ناتمام در کشور وجود دارد که حدود دو هزار تا از این طرح ها در استان است، اظهار داشت : برای اجرای بهتر عدالت در جامعه و کاهش عقب ماندگی، راهی جز اجرای کامل قانون هدفمندسازی یارانه ها نداریم.

نجفی تأکید کرد : در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها به ارتقای وضعیت بهداشتی و سلامت جامعه و تولید و اشتغال توجه ویژه ای خواهد شد از این رو با اجرای این مرحله، همه جامعه از آن بهره می برند .

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی رهبر معظم انقلاب، فرهنگ و اقتصاد را دو شاخصه مهم در انجام کارهای بزرگ دانست و گفت : اجرای موفق این مرحله از قانون، نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه های اجرایی است.

نجفی با تأکید بر اطلاع رسانی مناسب و مؤثر از طریق رسانه ها خاطر نشان کرد : با حضور کارشناسان در رسانه ملی و رسانه های گروهی و تبیین این طرح و پاسخگویی به شبهات ، نباید اجازه گسترش اندیشه های غلط و نگران کننده در جامعه را بدهیم .

وی به آغاز ثبت نام از سرپرستان خانوارها برای دریافت یارانه نقدی از 20 فروردین اشاره کرد و گفت: کسانی که واقعاً نیاز به این مبلغ ندارند ، برای توسعه کشور از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند.

نجفی اضافه کرد : همه زیرساخت های لازم و پهنای باند کافی در شبکه اینترنت استان برای ثبت نام مردم نیازمند برای دریافت یارانه نقدی فراهم شده است .

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه فرمانداران باید در شهرستان ها ستادهای فرعی را تشکیل دهند، گفت : اساتید دانشگاه و نخبگان جامعه با روشنگری و آگاه سازی، می توانند شرایط را برای اجرای بهتر این مرحله از قانون فراهم کنند .

وی خاطرنشان کرد : دانشگاهیان ، دانشجویان و قهرمانان و پهلوانان ورزشی سفیران ما در خانواده هایشان هستند .

نجفی اظهار داشت : با آرامشی که در استان ایجاد شده و با همکاری و اهتمامی که در استان وجود دارد، امیدواریم این کار بزرگ هم با تدبیر و آرامش و موفقیت اجرایی شود .

وی با اشاره به اینکه شهرداران با هماهنگی فرمانداران ، هزینه های حمل و نقل عمومی را در شهرها کنترل کنند، گفت : علما و روحانیون در ایجاد آرامش بین مردم و روشنگری در جهت آگاه سازی مردم در رابطه با اهمیت این طرح نقش بسیار تأثیرگذاری دارند.

محمدحسین اصغریان معاون برنامه ریزی استاندار نیز در این جلسه با بیان اینکه در اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها افزایش یکباره قیمت ها را نخواهیم داشت، گفت : اگر گروهی از مردم از دریافت یارانه ها انصراف دهند، نفع آن به افراد نیازمند می رسد.

محمد احمدی پور معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی استاندار هم رفع تهدیدها و تنش ها ، همفکری و همگرایی ، ایجاد برداشت مناسب بین مردم و فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی هدفمند و مؤثر را از جمله اهداف تشکیل کارگروه اطلاع رسانی، ارتباطات و تبلیغات اعلام کرد و افزود: در ستاد استانی هدفمندسازی یارانه ها، علاوه بر این کارگروه، کارگروه تخصصی دیگر تنظیم بازار ، امنیتی و انتظامی ، حمل و نقل و پایانه ها ، دانشجویی و کارگری نیز تشکیل شده است.

علی کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار نیز گفت : ادارات کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری، مخابرات ، پست ، دفاتر ICT و پیشخوان آمادگی کامل را برای انجام ثبت نام واجدین شرایط و نیازمندان برای دریافت یارانه نقدی دارند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن