تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815247022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوناچیچ: بازیکنان بابت نتایج ضعیف مس مقصر هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بوناچیچ: بازیکنان بابت نتایج ضعیف مس مقصر هستند کرمان - ایرنا - سرمربی تیم مس کرمان گفت: فکر می کنم بازیکنانم بابت نتایج ضعیف تیم و این که فقط یک پیروزی بدست آورده، مقصر هستند.


به گزارش ایرنا، ˈلوکا بوناچیچˈ شبانگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم مس کرمان و صبای قم در جمع خبرنگاران به دیدار گذشته تیم مس مقابل فجر سپاسی شیراز اشاره کرد و افزود: بسیاری از بازیکنان ما سنی از آنها گذشته و تجربه لازم را دارند و نباید در آن دیدار دچار استرس می شدند.
بوناچیچ با اشاره به دریافت گل بدون ایجاد مزاحمت برای بازیکن حریف اظهار کرد: با وجود این که ما در باره یارگیری بازیکنان حریف تمرین و صحبت کرده بودیم، این حرکت بازیکنان تیم هنوز برای ما قابل هضم نیست.
وی گفت: تیم مس کرمان از نظر تجربه کم ندارد و این اتفاقات ساده نباید برای یک تیم با تجربه رقم بخورد.
سرمربی تیم مس کرمان خاطرنشان کرد: با وجود همه تلاش هایی که در تیم مس کرمان داشتم نتوانستیم تغییر و تحول مد نظر را ایجاد کنیم و بدون توجه به اینکه چه جور بازیکنانی را در اختیار داشتیم باید نتایج بهتری رقم می خورد.
بوناچیچ تصریح کرد: 6 بازیکنی که سال گذشته در تیم مس کرمان بودند امسال نیز در این تیم هستند اما پارسال از نظر بدنی و کیفی بسیار بهتر بودند.
سرمربی تیم مس کرمان درباره دیدار فردا (یکشنبه) مقابل صبای قم گفت: این دیدار می تواند آخرین شانس و برگ برنده ما باشد و تیم ما برای بازی آماده است و اگر همه اتفاقات خوب و همه چیز روی روال پیش رود می توانیم امیدواریم باشیم.
وی تاکید کرد: تیم صبای قم دغدغه تیم ما را ندارد و امیدواریم در این دیدار قبل از هر چیز فوتبال خوبی انجام شود و اگر همه چیز خوب پیش رود مس می تواند گل بزند و پس از مدت ها پیروز شود.
بوناچیچ اظهار کرد: در مدت دو و نیم ماه حضور در مس کرمان همیشه مشکل گلزنی داشتیم و همین مساله بویژه در دیدارهای خارج از خانه باعث شد که نتوانیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و گل بزنیم.
وی در رابطه با ادامه همکاری خود با تیم مس کرمان افزود: باید دو هفته پایانی رقابت های لیگ برتر را پشت سرگذاشت و بعد ببینیم چه اتفاقاتی رقم می خورد، از نظر من برای همکاری هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی درباره مطرح شدن صحبت هایی در مورد خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری از سوی باشگاه مس کرمان افزود: من به دنبال نتیجه گیری در فوتبال هستم.
بوناچیچ بیان کرد: شاید شرایطی برای تیم مس کرمان بوجود آید که شانس حضور در پلی آف را داشته باشد که در آن شرایط برتری تیم ما نسبت به تیم های لیگ دسته یکی حاضر در پلی آف بیشتر است.
وی تاکید کرد: اگر موفق شویم که به مرحله پلی آف برسیم برای آن مرحله برنامه ویژه ای داریم، اما برای رسیدن به پلی آف ما باید دو تیم صبا و داماش را ببریم.
سرمربی تیم صبای قم به دلیل تاخیر در پرواز به این نشست خبری نرسید.
تیم مس کرمان فردا در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید باهنر میزبان تیم صبای قم خواهد بود.ک/2
7443/8154/2624 ** 1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن