تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814752952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش سرخرود نیازمند توجه ویژه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران حجت الاسلام جباری:
بخش سرخرود نیازمند توجه ویژه است
محمودآباد - خبرگزاری مهر: امام جمعه سرخرود خواستار توجه ویژه مسئولان امر به این بخش محروم شد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عرب علی جباری شامگاه شنبه در شورای اداری سرخرود با تاکید بر توجه مسئولان امر برای رفع نیازمندهای این بخش حکومتها را به دو نوع بشری والهی تقسیم کرده و گفت: حکومتهای بشری که از راه سلطنت، وراثت، کودتا و غیره می آیند و در طول تاریخ زیادند اگر چه برای حقوق مردم بر اریکه قدرت قرار می گیرند ولی بیشتر برای امارت و لذت جویی هستند. وی باذکر مثالهایی از حکومت عباسیان و فراعنه به آمریکا، اسراییل و انگلیس اشاره کرد و افزود: اینها حکومتهای بشری بوده و هر جا منافع آنها به خطر می افتد، قانون را زیر پا می گذارند. امام جمعه سرخرود، هدف از برسی حکومتها راشناخت انگیزه ها واهداف مسئولین ذکر و تصریح کرد: بررسی حکومتها درطول تاریخ می تواند برای شما راهگشا باشد.

امام جمعه سرخرود ادامه داد این نظام مبتنی برولایت است وروح جان این نظام رهبری است.برای حفظ  این نظام باید عمود آن حفظ شود. جباری خطاب به حاضران گفت دراین نظام پست مطرح نیست مسئول بودن، حفیظ بودن و امین بودن مطرح است. هاشمی بخشدار سرخرود، مسئولیت درنظام اسلامی را فرصتی برای خدمت به مردم ذکر کرد و گفت: آنچه که نظام ما را ویژه می کند آمیختگی آن باشریعت است و زیبایی کار ما در دین خلاصه شده است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم ومسئولین در مهدیه سرخرود آن را نشانه اتحاد و همدلی انها دانست واضافه کرد: این همدلی شرایط انجام کارهای بزرگ را فراهم می کند.

هاشمی خواستار رعایت حقوق مردم از سوی مسئولین شد وگفت: علاوه بر رویکرد فرهنگی - گردشگری و ارائه خدمات به همگان باید حقوق مردم رعایت شود. هاشمی درپایان ازتمام مسئولین خواست همکاری لازم رابرای توسعه وپیشرفت سرخرود داشته باشند.


۱۳۹۳/۱/۱۶ - ۲۱:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن