تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814725303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکصد هزار مسافر از خدمات هلال احمر پاکدشت بهره مند شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یکصد هزار مسافر از خدمات هلال احمر پاکدشت بهره مند شدند ورامین- ایرنا – رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت گفت : در طول اجرای طرح امداد و نجات و اطلاع رسانی هلال احمر ، بیش از یکصد هزار مسافر نوروزی از خدمات این جمعیت در پاکدشت برخوردار شدند.


ابراهیم تاجیک نوری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : اجرای طرح امداد و نجات و اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر از 27 اسفند ماه سال 92 در سه پایگاه شریف آباد ، پاکدشت و فرون آباد برگزار و طی آن خدمات ویژه به مسافران نوروزی ارائه شد.
وی گفت: در طول اجرای این طرح ، نیروهای جمعیت هلال احمر پاکدشت 9 عملیات امداد و نجات صورت دادند که طی آن 12 مجروح به مراکز درمانی منتقل شده و 16 نفر نیز در محل مداوا شدند که در مجموع 61 مورد خدمات حضوری پزشکی به مسافران ارائه شد.
تاجیک نوری گفت: در طول اجرای طرح امداد رسانی 187 نفر نیروهای امدادگر، پزشک ، پرستار و نجات گر داوطلب و کادر با بهره گیری از چهار دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه خودرو نجات و هشت دستگاه خودروی عملیات ، پیشرو و موتور آمبولانسی خدمات خود را به مسافران ارائه کردند.
وی افزود: همچنین در این ایام 26 خانواده در راه مانده در مراکز پیش بینی شده اسکان اضطراری شدند.
تاجیک نوری تصریح کرد: خوشبختانه در طول ایام نوروز هیچ گونه حادثه رانندگی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی شهرستان پاکدشت گزارش نشد که این نشان از فرهنگ بالای مردم در رانندگی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مسافران دارد .
رئیس جمعیت هلال احمر پاکدشت با اشاره به اجرای طرح ایمنی و سلامت و راهنمای مسافران نوروزی گفت: در طول اجرای این طرح بیش از50 هزار نفر از خدماتی نظیر ایستگاه سلامت ، تست قند و فشار خون بهره مند شده و برشورهای اطلاع رسانی ، دعای سفر ، کمک های اولیه و توصیه ترافیکی را دریافت کردند.
وی اظهار داشت: با پیش بینی های صورت گرفته ، چادرهای اسکان در دو سایت شهرستان مستقر شد که طی این ایام 225 خانواده شامل یک هزار نفردر این مراکز اسکان یافتند.
تاجیک نوری تصریح کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت با برگزاری برنامه هایی نظیر ایستگاه صلواتی، ختم صلوات، قرائت قرآن، ایستگاه قصه گویی، شعر خوانی و نقاشی ویژه کودکان، برپایی ایستگاه ورزشی و خیمه نماز از بیش از یکصد هزار مسافر نوروزی پذیرایی کرد.
وی گفت: با توجه به حجم بالای تردد مسافر در بازگشت از دور دوم سفرهای نوروزی، طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر تا یکشنبه 17 فروردین ماه در پاکدشت ادامه خواهد داشت.
تهرام/7254/1348
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن