تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820984957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک میلیون و 360 هزار نفر از جاذبه های گردشگری قزوین بازدید کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک میلیون و 360 هزار نفر از جاذبه های گردشگری قزوین بازدید کردند قزوین-ایرنا- معاون عمرانی استاندار و قایم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر قزوین گفت: در مجموع تعطیلات نوروزی یک میلیون و 361 هزار نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی- مذهبی و طبیعی استان قزوین بازدید کردند.


ˈمنوچهر حبیبیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمار، سفر گردشگران به قزوین در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 30 درصد افزایش یافت.
وی از کاروانسرای سعد السلطنه، بقاع امامزاده حسین(ع) و چهار انبیاء و مناظر طبیعی و تاریخی الموت به عنوان پربازدید کننده ترین اماکن گردشگری استان یاد کرد و گفت: قزوین در ایام نوروز شاهد 222 هزار نفر اقامت از حداقل یک شب به بالا در مکان های درنظر گرفته شده برای اسکان مسافران بود.
قایم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین به خدمات ارایه شده توسط این ستاد نیز اشاره کرد و گفت: این ستاد در قالب 200 تیم با دو هزار و 500 نفر نیرو در بخش اسکان، حمل و نقل، اطلاع رسانی و امنیت در ایام نوروز به خدمت رسانی برای مردم و گردشگران پرداخت.
این مسوول با قدردانی از رسانه ها بابت اطلاع رسانی مناسب و به هنگام به شهروندان و مسافران در ایام نوروز، مهمترین عامل در افزایش میزان گردشگران و میهمانان نوروزی را تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه عنوان کرد.
حبیبی با اشاره به آماده سازی فضاهای شهری استان برای استقبال از میهمانان نوروزی، گفت: با تلاش مجموعه مدیریت شهری استان فضای مناسبی در این ایام برای استقبال و پذیرایی از مسافران و میهمانان نوروزی در شهرهای استان حاکم بود.
***
عبور هفت میلیون خودرو از استان/ قزوین رتبه نخست در کاهش تلفات جاده ای
این مسوول در ادامه به تردد حدود هفت میلیون خودرو در جاده ها، آزاد راهها و بزرگراههای استان در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: این رقم از سوی دستگاه های تردد شمار به ثبت رسیده است.
وی از جاده های قزوین به عنوان یکی از پرترددترین مسیرهای کشور در ایام نوروز یاد کرد و افزود: تردد در مسیرهای ارتباطی استان نسبت به ایام مشابه سال قبل 6/24 درصد افزایش پیدا کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با وجود افزایش ترددها در مسیرهای ارتباطی، شاهد کاهش چشمگیر تلفات جاده ای در استان بودیم و قزوین از این لحاظ در کشور رتبه نخست را بدست آورد.
حبیبی، اطلاع رسانی و تلاش خوب رسانه ها در فرهنگ سازی و همراهی رانندگان در کنار تلاش شبانه روزی پلیس و نیروهای امدادی همچون جمعیت هلال احمر، اورژانس و عوامل راهداری را در کاهش تلفات جاده ای امسال موثر دانست و افزود: با همکاری مردم و تلاش مسوولان مربوطه امیدوارم همچنان شاهد کاهش حوادث جاده ای باشیم.
وی تلاش دستگاه های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر برای خدمات دهی به گردشگران و شهروندان را قابل توجه خواند و همکاری دستگاه های خدمات رسان را نیز مناسب دانست و در پایان گفت: این دستگاه ها همه توان و ظرفیت خود در ایام نوروز برای ارایه خدمات به شهروندان و مسافران و میهمانان نوروزی به کار بردند.
7392/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن