تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820929312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست بزرگ اقتصادي ايران و آلمان در برلين برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۴۶ب.ظ)
نشست بزرگ اقتصادي ايران و آلمان در برلين برگزار مي شود هيات بلند پايه صنعتي، معدني و تجاري ايران به رياست وزير صنعت، معدن و تجارت ايران قرار است ظرف دو روز آينده در كنفرانس بزرگ اقتصادي ايران – آلمان در برلين شركت كنند.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي كرباسيان رئيس هيات عامل ايميدرو كه اين هيات را همراهي مي كند، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به دعوت مقامات آلماني و با هدف جلب و جذب سرمايه هاي بخش خصوصي آلمان و گسترش همكاري هاي متقابل در زمينه صنعت، معدن و تجارت اين نشست يك روزه سازماندهي و برگزار خواهد شد.
وي افزود: اين نشست روز سه شنبه 8 آوريل(19 فروردين) با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت ايران برگزار مي شود و سه نفر از معاونان وزير و همچنين رييس مركز توسه تجارت ايران، مديرعامل بانك صنعت و معدن ايران به عنوان بزرگترين بانك سرمايه گذار در بخش صنعت ومعدن به همراه حدود 10 نفر از مديران و صاحبان صنايع ايران از بخش خصوصي در كنفرانس حضور خواهند داشت و با تجار صاحبان صنايع بخش خصوصي آلمان كه در زمينه سرمايه گذاري در خاورميانه فعاليت دارند، بحث و مذاكره خواهند داشت. در اين گردهمايي كه بيش 200 نفر از سرمايه گذاران و تجار آلماني حضور خواهد داشت برنامه ديدار با گرهارد شرودر صدر اعظم اسبق آلمان و همچنين آقاي ناف(Knauf) وزير اقتصاد اين كشور نيز پيش بيني شده است.
براساس اين گزارش، مهدي كرباسيان رئيس هيات عامل ايميدرو نيز به عنوان سازمان در بخش معدن و صنايع معدني كشور در اين كنفرانس سخنراني خواهد كرد و در سخنان خود مزيت ها و ظرفيت هاي بخش معدن ايران را براي حاضران در كنفرانس تشريح خواهد كرد.
ايميدرو براي سال جديد بيش از 29 ميليارد دلار طرح براي سرمايه گذاري پيش بيني كرده كه در تلاش براي تحقق و اجرايي شدن آن به سرمايه گذاري خارجي به ويژه سرمايه گذاري ايرانيان مقيم خارج از كشور نيازمند است.
مقدمات برگزاري اين نشست در پي ديدار آذر ماه سال گذشته دبير موسسه Numov(موسسه كسب و كار خاور ميانه و شمال افريقا) آلمان از ايران و ديدار با رييس هيات عامل ايميدرو فراهم شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن