تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820988125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در گلستان: مدیریت جهادی نیازمند عزم ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در گلستان: مدیریت جهادی نیازمند عزم ملی است گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به نام گذاری سال جاری به عنوان سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مدیریت جهادی در نام گذاری سال جدید، نیازمند عزم ملی است که باید ایجاد شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت اله ˈسیدکاظم نورمفیدیˈ روز شنبه در نخستین جلسه شورای اداری استان گلستان در سال 1393 افزود: مدیریت جهادی به این معنا نیست که کار بی مطالعه و تحقیق انجام دهیم.
وی تصریح کرد: در ابتدا قرار گرفتن اقتصاد در فرمایشات مقام معظم رهبری بدان معنا نیست که اقتصاد از فرهنگ بالاتر است.
به گفته وی، سرمنشاء تمامی مسائل، روابط، اقتصاد، سیاست و غیره، فرهنگ است و تمامی شئونات زندگی ما از نظر محتوایی مسئله فرهنگ بوده و فرهنگ زیربنای همه امور است.
وی ادامه داد: زندگی بشر در طول تاریخ درگیر و دچار ˈجنگ فرهنگ هاˈ بوده و در یک تقسیم بندی کلی دو ˈفرهنگ الهیˈ و ˈفرهنگ طاغوتیˈ همیشه در طول تاریخ وجود داشته که همیشه با هم درگیر و در مقابل هم قرار داشته اند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به این که فرهنگ الهی و طاغوتی هر کدام دارای نشانه هایی هستند، اظهار کرد: در فرهنگ طاغوتی فردگرایی، شخص گرایی و رژیم گرایی اصل است، اما فرهنگ الهی، خداگراست و خدا محوری در همه شئون زندگی و اخلاق، رفتار و اعتقاد است.
آیت اله نورمفیدی افزود: مردم در نظام طاغوتی هیچ جایگاهی ندارند و دنیا هم دروغ می گوید، اما در فرهنگ الهی، انسان در نگاه انبیا و توحیدی، کرامت، وزن، شخصیت و هویت دارد.
وی با بیان این که امروز مهم ترین جنگی که بین انقلاب ما و دنیا وجود دارد جنگ فرهنگی است، یادآور شد: بین انقلاب ما و دنیا دو فرهنگ است و این دو نمی توانند با هم کنار بیایند و با هم بسازند.
امام جمعه گرگان با اشاره به جایگاه زنان در جامعه، گفت: جایگاه زنان همانند مردان در رسیدن به کمالات یکی است و در طی کمالات هیچ فرقی بین آنها وجود ندارد، اما از نظر حقوقی فرقی بین آنها وجود دارد.
وی در ادامه فرهنگ را اساس و ریشه خواند و گفت: یکی از اجزای اقتصاد مقاومتی فرهنگ مصرف است و فرهنگ مسائل اقتصادی ما ریشه و بنیان مسئله در همه زمینه هاست.
آیت اله نورمفیدی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از امکانات و منابع انسانی و پتاسیل های زیادی برخوردار است که باید برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی موانع را برداشت.
وی افزود: کلمه مدیریت با این نوع حرف ها و روزمرگی و بی برنامگی سازگار نیست و مدیریت جهادی یعنی قوانین دست و پا گیر نباشد.
وی تاکید کرد: مدیریت استان باید با تشکیل کمیته ای با مسئولیت بنده گره های موجود را برای تسهیل امور بردارد تا سرمایه گذاران تشویق و فعال شده و احساس امنیت کنند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از جلوه های سال جدید تحول است و این تحول نشانگر متحول شدن و تغییر یافتن عالم است.
وی افزود: به تعبیر قرآن کریم، عالم در حال طی کردن مسیر تکامل است و نشانگر آن تحول عمومی عالم و همان معاد، خوابیدن و بیدار شدن عالم طبیعت است.
نماینده ولی فقیه در گلستان در پایان مسئله آب استان و بیکاری را از دغدغه های اصلی خواند و خواستار رسیدگی به آن شد.
7467/602
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن