تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در پی پیروزی در انتخابات تغییرات در کادر مرکزی حزب حاکم ترکیه آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در پی پیروزی در انتخابات تغییرات در کادر مرکزی حزب حاکم ترکیه آغاز شد آنکارا - ایرنا - روزنامه ˈصباحˈ چاپ ترکیه و نزدیک به دولت آنکارا، از تغییرات در کادر مرکزی حزب حاکم ˈعدالت و توسعهˈ و نزدیکان ˈرجب طیب اردوغانˈ نخست وزیر ترکیه خبر داد.


به گزارش روز شنبه ایرنا، این روزنامه با اشاره به پیروزی حزب حاکم در انتخابات شهرداری ها در ترکیه پیش بینی کرد که در روزهای آینده تغییراتی در اعضای کادر مرکزی این حزب و نزدیکان نخست وزیر این کشور صورت گیرد.
روزنامه صباح نوشت: در پی انتخاب دو معاون اردوغان در حزب عدالت و توسعه به عنوان شهرداران شهرهای ˈ آنتالیاˈ و ˈبالیک اسیرˈ ، نخست وزیر ترکیه تغییرات اساسی در همکاران نزدیک خود در داخل حزب انجام خواهد داد.
به نوشته این روزنامه ، افزون بر ˈمندرس تورلˈ که به عنوان شهردار آنتالیا و ˈاحمد ادیب اوغورˈ که به عنوان شهردار بالیک اسیر انتخاب شدند ، ˈفاطمه شاهینˈ عضو کادر مرکزی حزب حاکم عدالت و توسعه نیز به عنوان شهردار شهر ˈغازی انتپˈ برگزیده شد.
به نوشته روزنامه صباح ، اردوغان بزودی نفرات جدیدی را برای عضویت در کادر مرکزی حزب عدالت و توسعه برخواهد گزید.
حزب حاکم عدالت و توسعه در انتخابات شهرداری های ترکیه که یکشنبه گذشته برگزار شد ، بیش از 45 درصد آرا را از آن خود کرد و پیروز انتخابات شد.
خاورم**2012** 230**1651
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن