تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815291291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع مشکل قوانین دست و پاگیر در کشور ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان آیت الله نورمفیدی:
رفع مشکل قوانین دست و پاگیر در کشور ضروری است
گرگان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: مدیریت جهادی در کشور به عزم ملی نیاز دارد و امروز قوانین دست و پاگیر در کشور زیاد است و مدیریت جهادی این است که این قوانین و پیچ و خم هایی که برای مردم مانع ایجاد می کند برداشته شود.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی صبح شنبه در اولین جلسه شورای اداری استان گلستان در سال 93 در محل استانداری گلستان اظهار کرد: کلمه مدیریت با روزمرگی و بی برنامگی سازگاری ندارد و مدیری که نتواند بر اساس داشته ها و اطلاعات روز مدیریت کند مدیر نیست. امام جمعه شهرستان گرگان در ادامه افزود: کشور ما دارای امکانات و منابع انسانی و طبیعی بسیاری است که می تواند در شکوفا کردن اقتصاد مقاومتی موثر باشد و باید مدیران ما در مدیریت جهادی خود از بی برنامگی و بدون مطالعه انجام دادن کارها دوری کنند و تصمیمات باری به هر جهت نداشته باشند که این گونه اقدامات با روح مدیریت جهادی سازگاری ندارد. وی بیان کرد: امروز بدون تکیه بر سرمایه های مردم نمی توان اقتصاد داخلی را پیش برد و باید برای جذب سرمایه های مردمی در اقتصاد موانع سرمایه گذاری را از پیش پای مردم برداشت و امنیت سرمایه گذاری را برای مردم ایجاد کرد. آیت ا... نورمفیدی با بیان ویژگیها و تفاوت های فرهنگ الهی و طاغوتی گفت: در فرهنگ الهی انسان کرامت و هویت دارد  و فرهنگ الهی خدا محوراست ولی در نگاه طاغوتی و فرهنگ طاغوتی فرد و شخص و گروه و رژیم محور است و فرد خود را همه چیز و همه کاره می داند. وی تصریح کرد: برای مردم در فرهنگ طاغوتی جایگاهی نیست و لی در فرهنگ الهی همه خدمات برای مردم است و پرچمدار فرهنگ الهی قیم مردم نیست بلکه خادم ودلسوز مردم است و حریص بر نجات مردم است. امام جمعه شهرستان گرگان در ادامه گفت: جنگ بین فرهنگ ها همیشه بوده و هست و امروز مهمترین جنگ بین ما و دنیا جنگ فرهنگی است و بدیهی است که فرهنگ ما با فرهنگ دنیا سازگاری ندارد و نمی تواند با آن کنار بیاید. وی افزود: انقلاب ما برای آب و نان نبوده است هر چند مساله معیشت هم بسیار مهم است وحتی امروزه برخی نگاهشان این است که چرا ما باید امروز در مقابل دنیا بایستیم، در حالی که اگر ما در فرهنگ دنیا حل شویم دیگر اثری از فرهنگ خودمان باقی نمی ماند . نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: نگاه فرهنگ و دین ما به زنان بسیار با نگاه دنیا تفاوت دارد و در نگاه واقعی اسلام بین زن و مرد تفاوتی نیست وفقط در امور حقوقی تفاوت قائل است که ما پای دلائل این تفاوت کاملا می ایستیم و آن را به حق می دانیم . وی اضافه کرد: فرهنگ اساس و ریشه است و مثلا در باب مصرف می توان گفت که جامعه ما به شدت مصرف گراست و این با اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد و اگر ما می خواهیم به اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم باید بسیاری از مسائل فرهنگی را در کشور حل کنیم.


۱۳۹۳/۱/۱۶ - ۱۴:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن