تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821090629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به جشن ملی تبدیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو مجلس افغانستان در گفت وگو با ایرنا: انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به جشن ملی تبدیل شد کابل- ایرنا - عضو مجلس نمایندگان افغانستان شرکت مردم این کشور را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای استانی پرشور توصیف کرد و گفت: انتخابات افغانستان به جشن ملی تبدیل شد.


به گزارش ایرنا، ˈعبدالقیوم سجادیˈ عضو مجلس نمایندگان افغانستان روز شنبه همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای استانی در افغانستان در گفت و گو با ایرنا در کابل گفت: حضور گسترده مردم افغانستان در پای صندوق های رای نشان داد که افغان ها از ظرفیت بالای برخوردارند و می خواهند سرنوشت خود را با استقلال رای رقم بزنند.
سجادی، حضور مردم افغانستان را در پای صندوق های رای همراه با تهدیدهای امنیتی در جهان بی نظیر دانست و گفت: تلاش های تروریست ها برای ایجاد رعب و وحشت در بین افغان ها برای حضور نیافتن در مراکز رای دهی ناکام ماند و مردم افغانستان بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.
وی گفت: تهدیدهای امنیتی با وجودی که بسیار بزرگ نمایی شد، نتوانست مانع حضور شهروندان افغان در پای صندوق های رای و جلوگیری از انتخاباتی پرشور و گسترده، شود.
سجادی گفت: حضور پیر زنان و پیرمردان افغان با مشکلات حرکتی که خود را به سختی به پای صندوق های رای رساندند، نشان از آگاهی سیاسی مردم و اشتیاق آنان برای تعیین سرنوشت خود است.
وی گذشته سیاسی افغانستان را ناگوار توصیف کرد و گفت: پیش از این هیچ انتقال قدرتی بطور مسالمت آمیز در کشور ما صورت نگرفته و حاکمان افغانستان همواره قدرت را به زور و یا حتی با قتل نزدیکان خود تصاحب کرده اند اما این بار وضعیت متفاوت است و انتقال سیاسی به طور مسالمت آمیز در جریان است.
این استاد دانشگاه مردم افغانستان را پیروز اصلی این انتخابات دانست و گفت: شرکت وسیع مردم پیام روشن به آنانی است که از تروریسم حمایت می کنند.
آساق**ع.ن*1501
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن