تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812670082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پذیرش بیش از یک میلیون و600 هزار روز مهمان درستاد اسکان آموزش و پرورش خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان تقی زاده خبر داد:
پذیرش بیش از یک میلیون و600 هزار روز مهمان درستاد اسکان آموزش و پرورش خوزستان
اهواز - خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از پذیرش یک میلیون و 686 هزار و 220 نفر روز در قالب 168 هزار و 192 خانوار مهمان نوروزی در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان خبر داد.



محمد تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: از اکثر ظرفیتهای موجود شهری اعم از مراکز شبانه روزی، خوابگاهها، مدارس، مراکز رفاهی، دانشگاه فرهنگیان، آموزشکده های فنی، اردوگاهها، مدارس سمپاد و هوشمند برای اسکان مهمانان نوروزی استفاده شد.

وی با تأکید بر اینکه بحث کیفیت در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان برای ما از اهمیت بیشتری نسبت به کمیت برخوردار است، افزود: از تعداد یک هزار و 136مدرسه و ده هزار و 531 کلاس برای اسکان مهمانان نوروزی استفاده شد که از این تعداد 350 کلاس ویژه، دو هزار و 150کلاس درجه یک، چهار هزار و 31 کلاس درجه دو و چهار هزار کلاس درجه سه بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: غرفه های موادغذایی، میوه، نمایشگاه کتاب، محصولات فرهنگی، آب جوش، آب سرد و پخت نان در محل ستاد اسکان و مدارس مجری طرح فعال بودند و همچنین تعداد هزار و 100چشمه حمام در ایام تعطیلات نوروزی در مدارس مجری طرح مورد استفاده قرار گرفت.

تقی زاده با اشاره به توزیع چهار هزار و 500 بروشور حاوی اطلاعات ضروری و نقاط گردشگری و نشانی ستادهای اسکان بین مسافرین نوروزی گفت: 25 هزار پیامک از طریق سامانه پذیرش ستاد اسکان شامل پیام خوش آمد و نکات ضروری برای مهمانان نوروزی ارسال کردیم و از شروع فعالیت ستاد تا پایان کار تعداد 176جلسه توجیهی برای عوامل ستادی، اجرایی و نظارتی تشکیل شد.

وی یادآور شد: نوروز امسال با ایام فاطمیه تقارن پیدا کرد که تمام تلاش ها انجام شد تا با انجام اموری مانند نوحه و روضه خوانی، نصب پلاکارد و برگزاری مراسمات سخنرانی مذهبی حرمت این ایام به خوبی در کنار شادی ایام نوروز حفظ شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اذعان کرد: خوزستان در طول تاریخ معاصر در جنگ های جهانی اول و دوم نقش مؤثری داشته است و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز بار سنگینی برعهده داشته است بنابراین مسافرین وقتی وارد این منطقه می شوند باید با پیشینه تاریخی، ملی و دینی کشور خود در خوزستان بیشتر آشنا شوند و بدانند جوان های ما در اکثر مناطق این استان رشادت های فراوانی را انجام داده اند، بنابراین مسافرین باید این فرهنگ ایثار و شهادت را به سایر مناطق انتقال دهند و به عنوان شکل گیری بخش مهمی از تاریخ کشور در این منطقه شناخت بهتری پیدا کنند.

تقی زاده عنوان کرد: در پایان فعالیت این ستاد ضمن تشکر از تلاش مسئولین استانداری، فرمانداران، شهرداران، نیروی انتظامی و رؤسای مناطق و نواحی استان از سه هزار عوامل اجرایی ستاد تقدیر خواهیم کرد و در این تقدیرها سرایداران مدارس که از سفر خود گذشتند و فعالیت فراوانی داشتند نیز فراموش نمی شود.

وی در پایان با اشاره به فعالیت سیزده مرکز رفاهی و هشت مرکز درمانی فرهنگیان درایام نوروز گفت: از تمامی مسئولین وزارت آموزش و پرورش، مسئولین استانی و محلی به ویژه برخی نمایندگان مجلس و فرماندار شهرستان اهواز که از روند فعالیت این ستاد بازدید داشته اند نیز صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد اسکان آموزش و پرورش استان خوزستان از طریق جرائد، سایت های خبر رسانی استانی و صدای خوزستان به مسافرین نوروزی اطلاع رسانی کرده است.

 


۱۳۹۳/۱/۱۶ - ۱۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن