تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820134196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت اراده ملی برای دستیابی به مطالبات رهبری در سال جاری ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تقویت اراده ملی برای دستیابی به مطالبات رهبری در سال جاری ضروری است شاهرود - ایرنا - امام جمعه بیارجمند گفت : برای دستیابی به مطالبات رهبری در رابطه با نام گذاری سالجاری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ،باید اراده ملی را در جامعه تقویت کنیم.


حجت الاسلام ˈ محمد احمدی ˈ روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود : شکل دهی نهضت های فکری در مراکز علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی محقق کننده مطالبات فرهنگی رهبر معظم انقلاب در سالجاری است.
وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول حیات مبارک 35 ساله خود مورد دشمنی دشمنان و نظام سلطه بوده است ،تاکید کرد: دشمنان توطئه های خود را در اشکال مختلف از جمله درگیری های داخلی، تحریم های اقتصادی، کودتا، جنگ تحمیلی و فعالیت های تروریستی و شرارت نشان دادند ،که با ایمان راسخ ملت ایران به انقلاب و ایستادگی آنان ،این اقدامات تا کنون نتیجه ای نداشته و منجر به شکست شده است.
وی تصریح کرد : دشمنان با توجه به آگاهی از این سرمایه ها ،اولویت دسیسه های خود را استحاله فرهنگی ایران اسلامی و مایوس ساختن مردم از تداوم انقلاب قرار دادند.
وی خاطر نشان کرد : اگر دشمنان بتوانند در مسایل فرهنگی ملت ایران ، از جمله ایمان، اعتقاد و عقیده آنان تغییر به وجود آورند ،همین امر برای آشفته کردن نظام جمهوری اسلامی کفایت می کند ،از این رو باید با برنامه ریزی های اصولی از سوی مسوولان فرهنگی با استحاله فرهنگی ،استبداد بر علیه ایران مقابله کرد.
امام جمعه بیارجمند با بیان اینکه جمهوری اسلامی به برکت محتوای فکری و ایمانی قوی در 35 سال گذشته و ستیز بی امان در مقابل دنیای استکبار ،هرگز دست از مقابله بر نداشته است،گفت : دشمنان تلاش دارند با استحاله فرهنگی که همگان از خطرات آن با خبر نیستند ،تغییر جدی در بنیاد فکری جامعه به وجود آورند.
احمدی افزود : همه مشکلات فرهنگی ایران اسلامی ،ناشی از فعالیت های دشمنان نیست و بخشی از آن به کم کاری مسوولان و نداشتن برنامه ریزی مدون و اصولی در عرصه فعالیت های اجتماعی بر می گردد.
وی با اشاره به اینکه در عصر کنونی شرایط نسبت به گذشته در بحث تامین غذای روح در مراکز علمی و دینی ،برای نسل جوان جامعه فراهم است ،گفت : باید برای تامین سلامت روح جوانان که پشتوانه فعالیت های فرهنگی هستند ،احساس تکلیف کنیم.ک/3
7358/1496/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن