تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812683304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسيني: حق دست کم گرفتن حريفي را نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حسيني: حق دست کم گرفتن حريفي را نداريم
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از مسئولان باشگاه مي‌خواهم که خواهشاً نه درباره مشکلات ما حرف بزنند و نه وعده و وعيد بدهند.

سيد جلال حسيني ابتدا در خصوص بازي با داماش و پيروزي مقابل اين تيم اظهار داشت: خدا را شکر در يک بازي سخت و حساس موفق شديم با شکست داماش جزو مدعيان ليگ برتر بمانيم و به جايگاه دوم صعود کنيم اما کارمان در ادامه بسيار سخت و حساس‌تر شده و بايد براي موفقيت در دو بازي آينده بيشتر تلاش و کوشش کنيم.

به گزارش فارس، وي افزود: کار ما خيلي سخت شده و به نظرم در اين دو بازي بايد با تمام توانمان به ميدان برويم. البته من معتقدم اگر کمي ويژه و حتي در حالت عادي به اين پرسپوليس توجه مي‌کردند چه بسا اين تيم الان مي‌توانست با اختلاف بيشتري در بالاي جدول باشد و اينطور به دنبال امتيازها در اين شرايط حساس نرود. البته حال ديگر گذشته و ما نبايد زياد به قبل فکر کنيم چون هواداران همه چيز را مي‌دانند.

حسيني ادامه داد: ما براي بازي با داماش با چارتر به رشت رفتيم اما پول بليت هواپيماي خود را نداشتيم و مشکلات ديگري که ديگر نيازي به گفتنش نيست. هر روز هم به بچه‌ها وعده و وعيد دادند، حالا خدا را شکر داماش را برديم در غير اين صورت معلوم نبود چه اتفاقي براي برگشت ما پيش مي‌آمد.

حسيني درباره بدقولي مسئولان باشگاه نيز گفت: فقط وعده و وعيد دادند اما مثل روز همه چيز براي ما مشخص بود. از سال 92 با انواع مشکلات دست و پنجه نرم کرديم. در ابتداي سال 93 نيز وضعيت ما را مي‌بينيد اما از مسئولين يک بار در ايام عيد خواستم و باز هم مي‌گويم که خواهشاً نه درباره مشکلات ما حرف بزنند و نه وعده و وعيد بدهند، ما مي‌مانيم و کادر فني و هوادارانمان که به عشق 30ميليون هوادار مي‌جنگيم تا قهرمان شويم. قبلاً هم اعلام کرده بوديم که فقط به خاطر هواداران با تمام وجود بازي مي‌کنيم اما خود آقايان وعده دادند، شماره حساب گرفتند و حرف و حديث‌هاي زيادي مطرح کردند که بهتر است زياد درباره آن حرفي نزنيم. ما در دو بازي آينده با تمام وجودمان به ميدان مي‌رويم و سپس به نتايج تيم‌هاي ديگر توجه مي‌کنيم.

وي درباره نارحتي‌اش از فيزيوتراپ تيم ملي نيز خاطرنشان کرد: از کسي طلبکار نيستم اما پس از اتفاقاتي که قبل از بازي با گينه براي من افتاد و فيزيوتراپ اعلام کرد که مي‌توانم در آن بازي به ميدان بروم، بازي کردم اما وضعيتم خوب نبود. فيزيوتراپ تيم ملي به من گفت يک هفته‌اي خوب مي‌شوي اما 30 روز گذشت و خوب نشدم. مي‌خواهم فيزيوتراپي کنم خودم بايد دنبال آب‌درماني و فيزيوتراپي بروم و يا مي‌خواهم به کلينيک باشگاه بروم يا تعطيل است يا امکانات ندارد ،ما بايد اين امکانات را داشته باشيم؟

وي افزود: من فقط مي‌خواهم هرکس به وظيفه خود عمل کند و اگر من مشکل دارم نگويند مشکلي نيست بازي کن و يا يک هفته‌اي خوب مي‌شوي. حرف من اين است که بايد همه احساس مسئوليت داشته باشند. من فقط همين را مي‌خواهم.

حسيني در پاسخ به سؤالي که در بازي با داماش مصدوم بودي اما چه اتفاقي افتاد همراه تيم به رشت رفتي و حتي روي نيمکت نشستي، تصريح کرد: با تمام وجودم هميشه مي‌خواهم به پرسپوليس کمک کنم حتي روزي که در ليست 18 نفره به خاطر مصدوميت نبودم همراه تيم به ورزشگاه آزادي رفتم و در کنار بچه‌ها خودم را گرم کردم. اين وظيفه من است چون همه ما با يکديگر همدل هستيم. با مشکلات ريز و درشتي دست و پنجه نرم کرديم، من چه مصدوم باشم يا نباشم با تمام وجودم براي خدمت به پرسپوليس و هواداران قدم بر مي‌دارم همانطور که در نيم‌فصل هم به خاطر اين هواداران و به عشق آنها در پرسپوليس ماندم. اميدوارم که بتوانيم دل آنها را شاد کنيم.

مدافع تيم ملي در پايان درباره قرعه‌کشي جام ملت‌هاي آسيا نيز گفت: با توجه به گروه‌بندي، با تيم‌هاي خوب عربي که سرمايه‌گذاري‌هاي خوبي کرده‌اند هم‌گروه شده‌ايم که کارمان سخت است، حق دست کم گرفتن هيچ حريفي را نداريم و بايد با تمام وجودمان و برنامه‌ريزي خوب در جام ملت‌هاي آسيا حضور پيدا کنيم تا رنکينگ ما دچار مشکل نشود. ما تيم خوبي داريم اما بايد در جام ملت‌هاي آسيا با توجه به اينکه حريفان پيشرفت کرده‌اند با برنامه ظاهر شويم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/01/16 11:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن