تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814693086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم صهیونیستی برای تحریف حقایق در فلسطین تلاش می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رژیم صهیونیستی برای تحریف حقایق در فلسطین تلاش می کند تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی با تلاش برای تحریف حقایق در فلسطین اشغالی قصد دارد یک موزه در منطقه ˈ حی السلوان ˈدر بخش شرقی قدس ایجاد کند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت کشور رژیم صهیونیستی روز گذشته به طرح ساخت یک موزه در حی سلوان در بخش شرقی قدس چراغ سبز نشان داد .
ˈ محمد المومنی ˈ سخنگوی دولت و وزیر کشور در امور اطلاع رسانی اردن تصریح کرد که اردن مخالف هرگونه تغییر واقعیت ها در خاک فلسطین است .
وی در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت یک موزه در منطقه ˈ حی سلوان ˈ فلسطین در قدس گفت: اردن بخش شرقی قدس را از جمله اراضی اشغال شده عرب ها و فلسطینی ها می داند و به همین دلیل اعتقاد دارد به هیچ وجه نباید به این منطقه تعرض شود .
المومنی افزود : اسراییل به عنوان یک نیروی اشغالگر نباید دست به چنین اقدام هایی برای تغییر واقعیت های موجود بزند.
المومنی اضافه کرد: شورای وزیران و وزارت خارجه را مکلف به تحقیق در مورد این مسئله کرده و مخالفت شدید خود را با اینگونه رفتارهای اسراییلی ها برای تغییر دادن واقعیت های موجود و یهودی سازی شهر مقدس قدس اعلام کرده است .
گروه صهیونیستی ˈ عطیرت کوهانیم ˈ قصد دارد یک مدرسه دینی یهودی در مرکز قدس شرقی و برای نخستین بار خارج از دیوارهای قدیمی شهر و در راستای اهداف صهیونیست ها برای تعییر هویت بخش شرقی قدس ایجاد کند و این در حالی است که فلسطینی ها قدس را پایتخت ابدی فلسطین می دانند.
قدس یکی از مهمترین موضوعات در مناقشه رژیم صهیونیستی و فلسطینیان است، در سال 1947 قطعنامه 181 مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مورد حکومت آینده فلسطین مقرر کرد تا این شهر برای یک دوره ده ساله تحت کنترل هیچ کدام از دو طرف فلسطینی و اسراییلی قرار نگیرد و با یک رژیم ویژه بین المللی با نظارت سازمان ملل اداره شود اما این طرح هیچگاه اجرایی نشد.
در سال 1948 میلادی ، بخش غربی شهر به تصرف رژیم صهیونیستی و بخش شرقی به تصرف اردن درآمد واین رژیم در جنگ سال 1967 میلادی بخش شرقی را نیز تصرف کرد.
جامعه جهانی حضوررژیم صهیونیستی در بیت المقدس شرقی و بخش های دیگر کرانه باختری را ˈاشغال نظامیˈ می داند و به همین دلیل هم با ساخت شهرک های صهیونیست نشین در این مناطق مخالف است.
خاورم **2041**1446
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن