تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814964019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولین باید به اتحادیه اروپا جواب دندان شکنی بدهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان خمین: مسئولین باید به اتحادیه اروپا جواب دندان شکنی بدهند خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان خمین با اشاره به قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران گفت: این موضوع نشان دهنده دخالت آشکار سران اتحادیه اروپا در امور داخلی کشور است و مسئولین باید به اتحادیه اروپا جواب دندان شکنی بدهند.
۱۳۹۳ شنبه ۱۶ فروردين ساعت 11:43



به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام والمسلمین حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین افزود: آنها می خواهند سران فتنه آزاد باشند و هر هیئتی که از اروپا وارد ایران می شود، با فتنه گران آزادانه ملاقات نماید، درواقع سران اتحادیه اروپا یال می کنند که ما ضعیف شدیم و ناچار به تن دادن خواسته آنها هستیم. وی ادامه داد: غیرت و غرور ایرانی اجازه نمی دهد در مقابل این قطعنامه سکوت کنیم، آنها می خواهند ما را به ذلت بکشند باید نشان دهیم که به آمریکا و اتحادیه اروپا هیچ نیازی نداریم. امام جمعه شهرستان خمین با اشاره به پایان یافتن تعطیلات نوروزی اظهار داشت: همه افراد باید با هر شغل و مسئولیتی که دارند با جدیت بیشتری در راستای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنند. حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سال جدید را اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کرده اند، بنابراین باید در بعد اقتصادی و فرهنگی تلاش کنیم و با کار و تلاش در بهبود اقتصاد کشور نقش فعالی ایفا نماییم. وی در ادامه از تلاش های پلیس راهور، هلال احمر، آموزش و پرورش، شهرداری و دیگرافرادی که در سامان دهی مسافران نوروزی نقش موثری داشتند تقدیر و تشکر کرد. سالگرد شهادت آیت الله صدر مجتهد مبارز نابغه به دست رژیم صدام و سالروز قطع رابطه با آمریکا در 20 فروردین سال 59 از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه خمین بود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن