تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ˈ تهرانگردیˈ محور تبلیغات سال 93 شهرداری تهران اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ˈ تهرانگردیˈ محور تبلیغات سال 93 شهرداری تهران اعلام شد تهران بزرگ - ایرنا- رییس مرکز ارتباطات راهبردی و بین الملل شهرداری تهران ، محور تبلیغات سال 93 شهرداری تهران را تهرانگردی با عنوان ˈتهران را ببینیمˈ اعلام کرد و گفت : زمینه لازم گردشگری در شهر تهران فراهم است.


شهرام گیل آبادی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : تهران آماده میزبانی گردشگران داخلی و خارجی است.
رییس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران تاکید کرد : با توجه به استقبال نوروزی شهروندان ؛ طبق دستور شهردار تهران تهرانگردی جزو برنامه های مستمر در طول سالجاری باقی خواهد ماند.
گیل آبادی گفت : با برنامه ریزی های انجام شده در بخش تهران گردی، توجه بیشتری به اماکن فرهنگی اجتماعی و نیز توسعه حمل و نقل عمومی خواهیم داشت .
وی با بیان اینکه شهر تهران می تواند به عنوان قطب گردشگری کشور همچون گردشگری شهری، هنری، تاریخی، مردم شناسی و... مطرح باشد ، افزود : از 32 گونه گردشگری تعریف شده در دنیا، زمینه 24 گونه آن در تهران فراهم است که امیدواریم با محور قرار دادن گردشگری در تهران، شاهد تبلور و ظهور گونه های دیگر گردشگری در پایتخت باشیم.
گیل آبادی مشاغل تعریف شده در حوزه گردشگری را در دنیا یکهزارو 860 شغل عنوان کرد.
مشاور شهردار تهران از اعلام آمادگی بسیاری از گردشگران خارجی برای حضور در ایران و بویژه تهران خبر داد و گفت: با بررسی انجام شده بسیاری از سایت های گردشگری خارجی برنامه ریزی هایی را برای حضور در ایران و سه استان بزرگ تهران اصفهان و شیراز به انجام رسانده اند تا در سال جاری به کشورمان عزیمت کنند.
گیل آبادی همچنین از چاپ کتاب تهران در مسیر رشد و توسعه خبر داد و گفت: در این کتاب اطلاعات شهر تهران و مسیرهای تهران گردی وجود دارد که در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.
وی درباره تور تهرانگردی نوروز 93 نیز اظهارداشت: از دو ماه قبل از تعطیلات نوروز برنامه ریزی های لازم در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری برای تهران گردی نوروز 93 انجام شده بود و 20 تور با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی و 15 تور نیم روزه با هماهنگی بخش خصوصی در تعطیلات نوروز فعال بود.
رییس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران استقبال از تورهای تهران گردی را رضایت بخش خواند.
وی از توزیع سه میلیون تهران کارت در ایام نوروز خبر داد و افزود: شهروندان با استفاده از این کارتها توانستند از 70 درصد تخفیف در بازدید از موزه های شهر 50 درصد تخفیف کل اماکن تفریحی و 40 درصد تخفیف در اماکن دیگر و رستوران ها بهره مند شوند.
وی اضافه کرد: علاوه بر این خدمات میهمان پذیرها و هتل های تهران مشمول 40 درصد تخفیف و خدمات رسانی مترو و اتوبوسرانی رایگان بود.
رییس مرکز ارتباطات راهبردی و بین الملل شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد تهران سهم عمده گردشگری ایران را در سال 93 از آن خود کند و گام های بلندی در این زمینه بردارد.
تهرام/ 9136**1565
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن