تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820778551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محفل انس با قرآن با حضور نابغه تلاوت در ورامین برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران
محفل انس با قرآن با حضور نابغه تلاوت در ورامین برگزار شد
ورامین - خبرگزاری مهر: با حضور استاد حمیدرضا احمدی وفا از نوابغ تلاوت ایران اسلامی، محفل انس با قرآن کریم در ورامین برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد حمید رضا احمدی وفا از نوابغ تلاوت قرآن کریم و با حضور جمعی از مسئولان و مردم متدین و انقلابی شهرستان ورامین در مهدیه برگزار شد. در این مراسم که مورد استقبال پرشور نوجوانان، جوانان و علاقه مندان به علوم قرآنی قرار گرفته بود، استاد حمید رضا احمدی وفا ضمن تلاوت آیاتی از کلام وحی، توضیحاتی را درباره فنون تلاوت ارائه و به سوالات نوجوانان و جوانان پاسخ داد. مجید مساعدیان در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در قرآن کريم و روايات معصومين(ع) بر تشويق مردم به تلاوت قرآن تاکيد فراواني شده زیرا تلاوت قرآن باعث ايجاد فضايي معنوي و تاثيرگذار در بين مردم مي‌شود و قلب پاک آنان تاثيرگذاري الفاظ وحي را بر دل‌ مومنان دو چندان مي‌کند و باید مردم بویژه نوجوانان با مطالعه روزانه يک صفحه از قرآن، نورانيت اين معجزه آسماني را وارد زندگي خود کنند. مدیر خانه قرآن پیامبر اعظم شهرستان ورامین افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی با استفاده از ابزارهای مختلف نظیر ماهواره، اینترنت و بازیهای مخرب رایانه ای سعی دارند تا نسل جوان و نوجوان این کشور را از معارف اسلامی دور کنند که این وظیفه خانواده ها را سخت و دشوار می کند و امروز تمسک به قرآن و معارف ناب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تنها راه نجات جوانان در این جنگ نرم فرهنگی است. مساعدیان گفت: امروز قرآن کریم به عنوان امانتی الهی در دست امت اسلامی است و نبی مکرم اسلام(ص) در روزهای پایانی عمر شریفشان تأکید کردند که قرآن و عترت دو امانت وی نزد مسلمانان است که باید از آن پاسداری کنند. وی ادامه داد: ايجاد بستر مناسب براي حضور اين استعدادها در عرصه هاي جدي و رقابت با نخبگان قرآني، شکوفايي استعدادهاي ناشناخته و ترغيب جوانان به فعاليت در اين عرصه از  اهدافي است که در کنار ترويج فرهنگ وحي با برگزاري محافل قرآنی محقق مي شود. این فعال قرآنی عنوان کرد: تمام افراد بشر مي توانند از طريق تلاوت قرآن با خدا سخن بگويند که اين امر در کنار هدايت بشر، ايجاد عزت و سربلندي، تربيت و ارائه مکارم اخلاقي، سياست و مديريت جامعه، حکمت و برقراري ارتباط موثر اجتماعي، قرآن را منحصرترين کتاب در اختيار انسان ساخته است. مساعدیان اضافه کرد: كاربرد آموزه های قرآن در زندگی روزمره تأثير به سزايی در سلامت روحی و معنوی انسان دارد و علاوه بر اين با عمل به آموزه های قرآن جرايم و ناهنجاری های موجود در جامعه به شدت كاهش می يابد، لذا قرآن در همه نيازمندي‌هاي زندگي اعم از جايگاه والدين، جايگاه و ارزش زن در خانواده، فرزند داري، احترام به يكديگر، فعاليت‌هاي اقتصادي و سياست راهنمايي‌هاي لازم را صادر كرده است، لذا بايد محتواي قرآن كريم را در سبك زندگي خود پياده كنيم. وی با اشاره به وضعیت مطلوب قرآنی در شهرستان ورامین اعلام کرد: شهرستانهای استان تهران یکی از موفق ترین استانهای کشور در زمینه فعالیتهای قرآنی هستند و شهرستان ورامین نیز موفق ترین شهرستان استان تهران در گسترش و ترویج فعالیتهای قرآنی است. مساعدیان با بیان اینکه مقابله با تهدیدات و توطئه‌های گسترده دشمنان در راستای حذف ارزش‌های دینی و قرآنی نیازمند توجه بیش از پیش به دستورات قرآن است، افزود: هرچه نقش قرآن در زندگی فردی و اجتماعی مسلمانان نمود پیدا کند به همان اندازه آسیب‌های اجتماعی که دامن بشر را گرفته از بین خواهد رفت.


۱۳۹۳/۱/۱۶ - ۰۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن