تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 30 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807192599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسوس: زنداني کارنامه‌ام هستم!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خسوس: زنداني کارنامه‌ام هستم!
سرمربي اسپانيايي تيم ملي فوتسال ايران با اعلام خبر تمديد يک ساله قراردادش، برنامه هاي تيم ملي قبل از حضور در جام ملت هاي آسيا را شرح داد و از فهرست بازيکنان دعوت شده نيز دفاع کرد.

خسوس کاندلاس درباره آغاز اردوي تيم ملي فوتسال ايران براي کسب آمادگي بيشتر جهت حضور در جام ملت‌هاي آسيا 2014 ويتنام توضيح داد: ما از هفتم فروردين وارد اردو شده ايم و تمرينات تا دوازدهم ادامه داشت. از پنجشنبه نيز بعد از تعطيلي روزهاي دوازدهم و سيزدهم دوباره استارت زديم و اين بار بازيکنان زير 21 سال هم به اردو ملحق شدند. قرار است روزهاي شنبه و يکشنبه نيز دو بازي تدارکاتي بين تيم‌هاي زير 21 سال و بزرگسالان برگزار شود.

به گزارش ايسنا، وي افزود: AFC يکسري تغييرات در برنامه بازي‌هاي جام ملت‌هاي آسيا انجام داد و تاريخ برگزاري اين تورنمنت کمي جلو آمد. به همين دليل زمان ما کمتر شده و تقريبا يک ماه براي آمادگي زمان داريم.

سرمربي تيم ملي فوتسال ايران در تشريح برنامه هايش قبل از جام ملت هاي آسيا، گفت: قرار است 27 فروردين به ازبکستان برويم و دو بازي تدارکاتي با تيم ملي اين کشور انجام دهيم. سي‌ام نيز به روسيه خواهيم رفت تا دو سه بازي با تيم‌هاي گردن‌کلفت داشته باشيم. باشگاه‌هاي دينامسکو و نوريل‌نيکل موافقت خود را اعلام کرده‌اند اما سعي داريم يک بازي ديگر هم با تيم MFK مسکو داشته باشيم. سپس چهارم ارديبهشت‌ماه به تهران بازمي‌گرديم و بعد از دو روز عازم ويتنام مي‌شويم.

وي در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه فهرست نهايي بازيکنان براي اعزام به جام ملت‌ها را چه زماني اعلام مي‌کند، اظهار کرد: در حال حاضر 18 بازيکن در اردوي تهران با ما تمرين مي‌کنند. سپس 16 نفر را به اردوي ازبکستان مي‌بريم و از آنجا دو بازيکن به ايران برمي‌گردند. بنابراين ما با 14 نفر به روسيه خواهيم رفت و در صورتي که مشکلي براي هيچ يک از آنها پيش نيايد، با همين نفرات در جام ملت‌ها شرکت مي‌کنيم. مصطفي نظري، حسين طيبي و علي‌اصغر حسن‌زاده هم که در نوريل روسيه بازي مي‌کنند، از اردوي مسکو به ما ملحق مي‌شوند. ما طبق قوانين فيفا مي‌توانستيم 15 روز قبل از بازي‌ها بازيکن هاي لژيونر را در اختيار بگيريم اما ترجيح داديم اين سه لژيونر يک هفته زودتر به ما ملحق شوند.

خسوس همچنين درباره انتقادهايي که پيرامون فهرست تيم ملي به دليل دعوت تنها دو بازيکن از تيم قهرمان از او مي‌شود، گفت: من در مقام سرمربي کارم را بسيار سخت مي‌بينم تا بتوانم همه را راضي نگه دارم. شايد با سليقه دوستان امکان دعوت از چند بازيکن ديگر هم به تيم ملي بود، اما بازيکناني که در حال حاضر به تيم ملي دعوت شده‌اند، بودنشان اهميت داشت. در حال حاضر 5 بازيکن 23 ساله داريم که حضورشان براي آينده تيم ملي ضروري است. در اينجا مي‌خواهم يادي از علي رهنما کنم که نتوانستيم او را در ليست 18 نفره جاي دهيم. واقعا کارم براي بستن ليست سخت است. من سعي مي‌کنم "تيم" درست کنم تا اينکه بخواهم مهره‌ها را جمع‌آوري کنم. در چنين شرايطي راضي کردن همه سخت است.

وي درباره ميانگين سني تيم ملي نيز خاطرنشان کرد: ميانگين سني تيم ملي را روي 25 سال گذاشتيم. سه بازيکن باتجربه در تيم ملي داريم و هشت نفر نيز بدنه اصلي را تشکيل مي‌دهند. بقيه بازيکنان زير 23 سال هستند. اين ترکيب، شدت کار و همچنين رقابت بالا را نشان مي‌دهد. ما با توجه به وقت کمي که داريم، بايد به کاري که از پارسال شروع کرديم اهميت دهيم. به نظر من تيمي که در بازي تدارکاتي در يزد مقابل روسيه بازي کرد، بايد بدنه اصلي تيم ملي ايران در جام ملت‌هاي آسيا را تشکيل دهد. بعد از بازي با روسيه احساس کردم آن تيم به يک بازيکن چپ پا و يک بازيکن راس احتياج دارد. من، رشيد قلي‌پور و محمد عروجي را در کنار ليست 18 نفره قرار دادم تا اگر نياز شد بتوانيم از آنها کمک بگيريم. همچنين به دنبال اين هستم تا دفاع مستحکمي در بازي‌ها داشته باشيم، از همين رو از افشار و شجري کمک گرفتيم.

کاندلاس در ادامه راجع به انتقادهايي که درباره تماشاي بازي‌هاي ليگ از طريق تلويزيون به او مي‌شود، تصريح کرد: فرصت کردم بازي‌هاي زيادي را از نزديک ببينم، اما در بازي آخر دبيري تبريز که منجر به قهرماني‌اش شد، ترجيح دادم که نباشم، چون هر نتيجه‌اي رقم مي‌خورد، برايم حاشيه به وجود مي‌آوردند. وقتي چند تيم براي قهرماني مي‌جنگند و نتايج نزديک است، اين شائبه‌ها پيش مي‌آيد. به همين دليل من نيز ترجيح دادم بازي‌هايي را ببينم که کم‌حاشيه‌تر باشند، اما به دليل غيبتم در بازي دبيري، از من انتقاد شد.

سرمربي تيم فوتسال ايران که در ايام تعطيلات نوروز در ايران نبود، در اين باره نيز مطرح کرد: من تا 28 اسفند در ايران منتظر ماندم تا بتوانم فينال جام حذفي را ببينم ولي اين بازي به بعد از نوروز موکول شد. همچنين مي‌دانستم ايراني‌ها در اين ايام مي‌خواهند با خانواده خود باشند و من نيز ترجيح دادم به کشورم بازگردم.

خسوس در پاسخ به اين پرسش که آيا از رسم و رسوم ايراني‌ها در نوروز اطلاع دارد، گفت: يکسري عکس‌ها را ديده‌ام و مي‌دانم ايراني‌ها بيشتر دوست دارند در نوروز به ديد و بازديد بروند و غذاهاي خاص بخورند. البته در اسپانيا مردم بيشتر در شب عيد به خريد فکر مي‌کنند و حالت معنوي که در ايران وجود دارد را ندارند.

وي همچنين درباره ارزيابي‌اش از ليگ 92 به ايسنا گفت: قبل از هرچيز بايد به تيم دبيري تبريک بگويم که توانست عنوان قهرماني را کسب کند. در هشت بازي آخر ليگ، رقابت بسيار نزديکي به وجود آمد و تيم‌هاي حفاري، گيتي‌پسند و دبيري شانس قهرماني داشتند، اما اين دبيري بود که با برد خوبش در اهواز شانس خود را براي قهرماني افزايش داد.

سرمربي اسپانيايي تيم ملي فوتسال ايران در مقايسه ليگ 92 با 91 نيز تصريح کرد: مي‌توانستيم تاثير بحران اقتصادي را در ليگ 92 کاملا احساس کنيم. با اين حال تيم‌ها از خودشان انرژي زيادي به خرج دادند و با توجه به امکانات پايين خوب ظاهر شدند. خوشبختانه تيم‌هايي هم که پايين جدول بودند حسابي جنگيدند تا نيفتند.

وي همچنين با اعلام خبر تمديد يک ساله قراردادش گفت: قرارداد يک ساله‌ام را با فدراسيون فوتبال امضا کرده‌ام اما نمي‌خواهم در ايران تنها براي «بودن» باشم. از اول هم به شما گفتم اينجا هستم چون مي‌دانم ايران استعدادهاي خوبي دارد. خودم هم زنداني کارنامه‌ام هستم. در تيم‌هاي بسياري توانستم موفق باشم و اين انتظار از من مي‌رود که هميشه تيم‌هايم را قهرمان کنم و اين کارم را سخت کرده است.

خسوس در حالي از تمديد يک ساله قراردادش خبر مي دهد که سيد رضا افتخاري چندي پيش اعلام کرد کميته فوتسال در صورت قهرمان نشدن تيم ملي در جام ملت هاي آسيا دست به تغيير کادر فني خواهد زد.

خسوس کاندلاس در پايان گفت‌وگويش با اشاره به يکي از کارهاي مثبتش در سال 92 توضيح داد: ما 5 اردو در فصل زمستان برگزار کرديم و 108 بازيکن را از 26 استان زيرنظر گرفتيم. خوشحالم که در اين اردوها نفرات بسيار مستعدي را ديدم که مي‌توانند در آينده به فوتسال ايران کمک کنند. اميدوارم با نتايج خوب تيم بزرگسالان بتوانيم حمايت بيشتري را به سمت جوانگرايي داشته باشيم. ما بعد از ديدن اين 108 بازيکن، ليست اوليه‌اي را جمع‌آوري کرده‌ايم که بسيار مهم است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/01/16 08:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن