تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820959395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحیم نژاد: فدراسیون کبدی بدون شک بهترین فدراسیون ورزشی ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
رحیم نژاد: فدراسیون کبدی بدون شک بهترین فدراسیون ورزشی ایران است
مدیر فنی تیم کبدی بانوان گفت: فدراسیون کبدی بدون شک یکی از بهترین فدراسیون‌های ورزشی ایران است و در سال 92 با وجود تمام مشکلات مالی و عدم ثبات در وزارت ورزش به همه‌ی برنامه‌های مورد نظرمان رسیدیم.


زهرا رحیم نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران درخصوص نحوه عملکرد و مدیریت فدراسیون کبدی گفت: سال 92 پرافتخارترین سال ورزشی برای تمام کبدی کاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی بود.

تیم‌های کبدی کشورمان در تمام زمینه‌های ساحلی، استاندارد، سالنی توانستند به خوبی مسابقات و لیگ‌ها را برگزار کرده و طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده گام بردارند.  
 
وی خاطر نشان کرد: تیم ملی کبدی بانوان در رده سنی بزرگسالان در اوایل سال 92 به مسابقات جهانی که در هند برگزار شد اعزام گردید و به مقام دومی رسید. همچنین در سال 2013 میلادی مسابقات سالنی شد برگزار کردیم و بانوان کبدی کار توانستند در این مسابقات نیز مقام دومی جهان را از آن خود کنند.
 
رحیم نژاد افزود: علاوه بر 2 مسابقه برون مرزی توانستیم بازی‌های لیگ برتر را به خوبی برگزار کرده و تیم‌های قهرمان داخل کشوری را مشخص کنیم.  
 
مدیر فنی تیم کبدی بانوان خاطر نشان کرد: بانوان کبدی کار توانسته‌اند هر سال حداقل یک مدال جهانی را از آن خود کرده و در صحنه‌ بین‌امللی موفق ظاهر شوند. ما توانستیم مسابقات ساحلی، لیگ برتر، دسته یک بانوان را برگزار کرده و با تمام مشکلات مالی و دغدغه‌هایی که داشتیم به خوبی و با موفقیت آنها را پست سربگذاریم و استعدادهای جدیدی را از بین بازیکنان کشف کنیم.  
 
وی در پایان بیان داشت: تیم ملی کبدی بانوان به لطف مدیریت و درایت خوب مسئولان توانسته نیروهای مجرب را جذب و با پتانسیل بالایی که دارد با موفقیت از مسابقات بین‌المللی کره که پیش‌رو دارند خارج شوند.  
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن