تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815182883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا به الریان پیوست +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا به الریان پیوست +عکس
کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به الریان قطر پیوست.  تیم والیبال الریان قطر که در گروه سوم مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با تیم‌های قزاقستان، عمان، هنگ‌کنگ و ترکمنستان همگروه است برای حضور در این مسابقات با کریستین ساوانی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا قرارداد امضا کرد.


مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه مردان 2014 آسیا از 19 فروردین با حضور 16 تیم در چهار گروه دور مقدماتی آغاز می‌شود و تا 27 فروردین ماه جاری در مانیل، پایتخت کشور فیلپین ادامه خواهد داشت.


تیم والیبال الریان قطر در دوره گذشته مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در دیدار فینال با حساب 3 بر صفر نتیجه را به کاله آمل واگذار کرد؛ سرمربی این تیم هم تراویسا است که چندی پیش به عنوان یکی از گرینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران معرفی شده بود.


ساوانی، بازیکن و کاپیتان تیم ملی والیبال مردان ایتالیا است که فعالیت حرفه‌ای خود را از سری B ایتالیا شروع کرد و پس از یک فصل خوب به در سری A پیوست. پس از سه فصل توپ زدن در سری A در فصل 2004-2005 به تیم معروف ترنتینو منتقل شد و در این تیم با بازی‌های خوب خودش توانست کاپ جام باشگاه‌های والیبال اروپا را در سال 2005 به همراه هم تیمی‌هایش تصاحب کند، البته پیش از این نیز ساوانی در سال 2003 توانسته بود این کاپ را تصاحب کند.




بعد از ترنتینو نوبت تیم رم بود که ساوانی بعد از دو فصل بازی در تیم ترنتینو در فصل 2006-2007 به این تیم پیوست، اما موفق‌ترین حضور ساوانی در لیگ ایتالیا به همراه تیم Lube Banca Marche Macerata بود که توانست به همراه این تیم در سری A و سوپرکاپ لیگ ایتالیا به قهرمانی برسد؛ بعد از کسب این عناوین بود که ساوانی تصمیم به بازی در قاره کهن گرفت و در فصل 2013 - 2014 به تیم چینی شانگ‌های پیوست. کریستین ساوانی در تیم ملی والیبال ایتالیا در دهه اخیر جز بازیکنان تاثیرگذار و یکی از ارکان موفقیت تیم ملی ایتالیا بود که توانست به همراه تیم ملی ایتالیا عناوین مختلفی کسب کند؛ علاوه بر این ساوانی عناوین انفرادی قابل توجه‌ای در عرصه بازیگری خود کسب کرده مثل بهترین زننده سرویس در رقابت‌های جام‌جهانی والیبال 2011 ژاپن، بهترین بازیکن(MVP) مسابقات جام واگنر در چهار دوره، بهترین زننده سرویس در المپیک 2012 لندن و... اشاره کرد.













1393/1/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن