تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801314528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره مندی از انرژی صلح آمیز هسته ای حق مسلم ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بهره مندی از انرژی صلح آمیز هسته ای حق مسلم ایران است بندرعباس- ایرنا - نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: بهره مندی از انرژی صلح آمیز هسته ای حق مسلم ایران است و دشمنان چه بخواهند و چه نخواهند ما از این حق خود کوتاه نخواهیم آمد.


آیت الله غلامعلی نعیم آبادی درخطبه های نمازجمعه بندرعباس با اشاره به 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای افزود: استفاده از انرژی هسته ای چیزی نیست که بعضی ها بخواهند حقش را به ما بدهند و چون دشمنان می خواهند جلوی این حق را از ما بگیرند، با تمام توان به مقابله با آنان می پردازیم.
امام جمعه بندرعباس یادآوری کرد: ملت مسلمان ایران بارها فریاد زدند ˈانرژی هسته ای حق مسلم ماستˈ لذا به مسوولان نظام توصیه می شود که یک ذره از موضع قطعی خود نسبت به انرژی هسته ای که رهبری آن را ترسیم فرمودند، تخطی نکنند.
آیت الله نعیم آبادی همچنین به 18 فروردین روز سلامتی و بهداشت جهانی اشاره کرد و گفت: هیچ راهی برای سلامتی بشر بهتر از اجرای احکام الهی نیست، اسلام دین بهداشت و سلامت است که باید جامعه و دولت پرداختن به این موضوع را جزو اولویت های عالی کار خود قرار دهند.
وی با قدردانی از تلاش مسوولان استان که در جهت رفاه میهمانان نوروزی تلاش کردند، گفت: باتوجه به هجوم جمعیت که هرسال دراین استان شاهدیم از هم اکنون باید به این فکر باشیم که چگونه مقدمات را فراهم کنیم که از میهمانان پذیرایی بهتری شود.
7195/668/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن