تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799942394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار امسال با حضور پررنگ مردم در اقتصاد و فرهنگ محقق می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه قشم: شعار امسال با حضور پررنگ مردم در اقتصاد و فرهنگ محقق می شود قشم – ایرنا – امام جمعه قشم گفت: شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای امسال تحقق پیدا نخواهد کرد مگر اینکه مردم نقش خود را در عرصه فرهنگ و اقتصاد به خوبی ایفا کنند.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته قشم افزود: دولت به عنوان قوه مجریه و سایر قوا هیچکدام به تنهایی نمی توانند در تحقق این شعار بدون کمک و مشارکت مردم گام بردارند.
وی با دعوت از مردم برای ایجاد تحول اساسی در عرصه اقتصاد و فرهنگ در سال جدید گفت: این دو مکمل یکدیگر ولی فرهنگ از اقتصاد مهم تر است و اقتصاد زمانی اصلاح می شود که فرهنگ جامعه اصلاح شود.
به گفته وی اصلاح فرهنگ از ریشه و خانواده که شالوده شخصیت انسان ها از آنجا شکل می گیرد، باید شروع شود و این انتظار که فرهنگ جوانان از دوره دانشجویی اصلاح شود، انتظار بجایی نیست.
خطیب نماز جمعه این هفته قشم در بخش دیگری از این خطبه به تشریح مناسبت های هفته پیش رو پرداخت و با اشاره به اینکه 20فروردین سالروز قطع رابطه ایران آمریکا در سال 1359 و همچنین روز ملی فناوری هسته ای است، گفت: همانطور که امام راحل فرمودند دولت بعد از قطع تمام وابستگی های خود به آمریکا با اجازه ملت ایران می تواند در حد روابط عادی مانند سایر کشورها با این کشور رابطه برقرار کند.
وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری قطع رابطه ایران با آمریکا را مایه پیشرفت ایران دانست و دلیل همه دعواهای آمریکا با ایران را نه دستیابی ایران به فناوری هسته ای و موضوعاتی مانند حقوق بشر، دمکراسی و انتخابات بلکه استقلال، عزت و اسلام خواهی ایرانیان دانست.
حجت الاسلام جوکار با اشاره به انواع فشارهای نظامی، سیاسی و اقتصادی آمریکا در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی ایران روند مذاکرات ایران با غربی ها را در این مدت همیشه توام با فشار و تهدید از سوی غربی ها خواند و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران قائل به مذاکره منطقی است و تهدید و فشار را در این مذاکرات نمی پذیرد.
وی همچنین از قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا درباره روابط کشورهای عضو این اتحادیه با جمهوری اسلامی ایران به شدت انتقاد کرد و از آنها خواست در امور داخلی ایران دخالت نکنند.
امام جمعه قشم همچنین از برگزار کنندگان آیین های ایام فاطمیه اول و دوم در قشم و دست اندرکاران سفرهای نوروزی جزیره بخاطر ارائه خدمات به مسافران در ایام تعطیلات نوروزی قدردانی کرد.ک/2
1871/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن