تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821062897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت مردان مراقب رفتارهای مداخله جویانه اتحادیه اروپا باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دولت مردان مراقب رفتارهای مداخله جویانه اتحادیه اروپا باشند شهرکرد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: دولت مردان مراقب رفتارهای مداخله جویانه اتحادیه اروپا باشند.


حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های نماز جمعه شهرکرد افزود: دولت مردان باید مراقب مداخله کنندگان ژنو و اتحادیه اروپا باشند.
وی گفت: کسی نباید آب به اسیاب دشمن بریزد و ملت با بصیرت ایران اسلامی همه مسایل را رصد می کنند.
خطیب جمعه شهرکرد تاکید کرد: دشمن هنوز ملت بصیر ایران اسلامی را نشناخته است و حضور بصیرت گونه مردم در همه عرصه ها باعث نا امیدی دشمنان شده است.
نکونام یادآوری کرد: برخی از دولت مردان در مقاطع مختلف قدر انقلاب را نشناختند و باید دولت مردان همیشه قدردان حضور با بصیرت مردم در همه عرصه ها باشند.
وی به سالروز شهادت ˈمرتضی آوینی ˈ اشاره کرد و گفت: روز شهادت این سید اهل قلم، روز هنر اسلامی نامگذاری شده است چرا که شهید آوینی متعهدانه و به صورت هنرمندان حماسه مردم در دفاع مقدس را به زیبایی به تصویر کشید.
نکونام یادآوری کرد: هنر اسلامی، غلبه بر استکبار و نفاق و غلبه بر هوای نفسانی باشد.
به گفته وی دشمن می خواهد با بهره گیری از ابزارهای مختلف فرهنگ ناب اسلامی را هدف قرار دهد که جوانان در این زمینه هوشیار باشند.
نکونام به سالروز شهادت سردار رشید اسلام صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: هنر واقعی را صیاد شیرازی با شهادت خود به نمایش گذاشت.
وی به سالروز فناوری صلح آمیز هسته ای نیز اشاره ای کرد و گفت: شهدای هسته ای هنرمندان واقعی هستند که با تعهد و ایستادگی راه علم و سعادت را پیمودند و در این راه شاگردانی نیز تربیت کردند.
نکونام یاداوری کرد: هجدهم فروردین روز سلامت نامگذاری شده است و باید بر نقش سلامت در جامعه تاکید کرد و انسان ها قدر سلامت و عافیت خود را بدانند و شکرگزار این سلامتی باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید فعال تر از گذشته نقش تاثیرگذاری در روستاها و آبادانی ان داشته باشد.
به گزارش ایرنا، ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرهای مختلف از حضور مردم در آیین های عزاداری حضرت فاطمه سلام الله علیها قدردانی کردند.
7359/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن