تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805612897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتضای نرمش قهرمانانه پاسخ قاطع و محکم به هتاکی اتحادیه اروپاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه دلیجان: اقتضای نرمش قهرمانانه پاسخ قاطع و محکم به هتاکی اتحادیه اروپاست دلیجان، خمین - ایرنا - امام جمعه دلیجان با تاکید بر اینکه مسوولان سیاست خارجی در برخورد با اتحادیه اروپا، نرمش قهرمانانه را فراموش نکنند گفت: اقتضای نرمش قهرمانانه پاسخ قاطع و محکم به زورگویی و هتاکی اتحادیه اروپاست.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈغلامرضا نیشابوریˈ روزجمعه درمصلی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) دلیجان در جمع نمازگزاران افزود: وزارت خارجه باید در کنار سیاست لبخند کمی هم اخم کند، زیرا دیپلماسی بر اساس عزت ، حکمت و مصلحت اقتضا می کند مسوولان وزارت خارجه ضمن دادن پاسخ محکمی به اتحادیه اروپا، اجازه دخالت در امور داخلی ایران را ندهند.
وی در خصوص قطعنامه اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: اتحادیه اروپا حق تصمیم گیری برای دولت و ملت ایران را ندارد و این قطعنامه از نظر ملت ایران فاقد ارزش است.
نیشابوری با تاکید بر اینکه ملت و دولت ایران اجازه زیاده گویی و زیاده طلبی را به هیچ کس نخواهد داد، گفت: اتحادیه اروپا حق دایر کردن دفتر در ایران را ندارد و ملت از نمایندگان خود می خواهند در اولین جلسه مجلس پاسخ اهانت وهتاکی اتحادیه اروپا را بدهند و تصمیمات لازم را بگیرند.
خطیب جمعه دلیجان در فراز دیگری از سخنانش با اشاره به شعار رهبر معظم انقلاب برای سال 93 گفت: معظم له به دلیل اهمیت مسایل اقتصادی، هفت سال پیاپی شعارسال را اقتصادی معین فرمودند و از آنجایی که دشمنان، اقتدار سیاسی ایران را قوی و غیرقابل شکست می دانند بر روی نقطه ضعف نظام یعنی مسائل اقتصادی و فرهنگی تکیه کرده اند.
نیشابوری افزود: رهبر تیزبین و مدبر انقلاب اسلامی علاوه بر تعیین هفت سال گذشته با محوریت اقتصاد؛ دستورالعمل 24 ماده ای اقتصاد مقاومتی را نیز ابلاغ فرمودند زیرا تقویت اقتصاد را شرط موفقیت نظام می دانند.
وی بیان داشت: مسوولان نظام که تاکنون با توان بالای اقتصادی و سیاسی در مقابل فشارهای اقتصادی و تحریم ها بخوبی ایستادگی و دشمنان را ناامید کرده اند، باید به دغدغه رهبری توجه ویژه داشته باشند.
نیشابوری گفت: با روی کارآمدن دولت آقای دکتر روحانی و شروع مذاکرات هسته ای و بر داشتن تحریم ها، عده ای خوش بین تصور می کردند مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.
وی افزود: این درحالی است که بنا بر اظهارات کارشناسان اقتصادی؛ مشکلات اقتصادی ایران بیش از آنچه که از تحریم ها باشد از ضعف مدیریت داخلی است و نباید تمام مشکلات اقتصادی را به تحریم ها گره زد.
خطیب جمعه دلیجان گفت: رهبر معظم انقلاب برای آماده سازی کشور در صورت شکست مذاکرات و حل نشدن مشکلات اقتصادی، ˈاقتصاد مقاومتیˈ را ابلاغ فرمودند.
نیشابوری اظهارداشت: سیاست رهبری در حل مشکلات اقتصادی نگاه به درون است نه بیرون که با عزم ملی و مدیریت جهادی و با عمل به نقشه راه می توان تمام مشکلات را برطرف نمود.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب؛ فرهنگ را مهمتر از اقتصاد می دانند به همین سبب همه باید در عرصه فرهنگ و اقتصاد مشارکت جدی داشته باشند و نقاط ضعف را به مسوولان گوشزد کرده و به آنها تذکرات لازم را بدهند.
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ جهت دهنده اقتصاد است، افزود: در گفتمان پیشرفت اسلامی همیشه اولویت با فرهنگ است و زیربنای هرگونه برنامه ریزی دربخش های مختلف، فرهنگ می باشد و مسوولان نظام نیز باید در کنار هر طرح اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، پیوست فرهنگی آن را در نظر بگیرند، چرا که ما نیازمند یک قرارگاه فرهنگی قوی هستیم.
امام جمعه دلیجان همچنین با تبریک و تسلیت به خانواده شهید خلیلی؛ آمر به معروف و ناهی از منکر گفت: مسوولان باید از جوانان انقلابی حمایت کنند و قوه قضائیه باید طوری عمل کند که اراذل و اوباش میدان را برای توهین به مقدسات باز نبینند به حدی که جلوی چشم مردم و مسوولان طلبه امر به معروف را شهید کردند.
نیشابوری امربه معروف و نهی ازمنکر رااز اصول قانون اساسی خواند و افزود: چرا با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز سازمانی به نام امر به معروف تاسیس نشده که بتواند پیگیر کارها باشد.
وی گفت: قوه قضائیه نیز باید در هر شهری شعبه مخصوص برای رسیدگی به جرائم امر به معروف راه اندازی کند تا دیگر کسی نتواند به مقدسات توهین و به نوامیس مردم تعرض کند.
588/555
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن